Skulle behöva tips om ett spel som håller länge.
Jag fastnar lätt för rollspel och action :P har redan Halo 3 och Dark messiah of might and magic elements.
Skulle behöva tips om ett spel som håller länge.
Jag fastnar lätt för rollspel och action :P har redan Halo 3 och Dark messiah of might and magic elements.
Oblivion, Gta4 och Gears of war.
GoW har jag tittat på och det gillade jag inte direkt och oblivion har jag på datorn men det funkar inte som det ska :P men GTA 4 lär det nog bli.
Några fler spel? oO
BF:BC.
Rollspel + Action = Mass Effect.
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASS EFFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P B) :P B)
Hmm ska ta och kolla upp mass effect :P
Finns det fler rollspel i stil med oblivion?
Hur menar du "Finns det fler rollspel i stil med oblivion?" ? Stridssystemet, friheten...vad?
Hmm typ frihet och att man "går upp i levels".
Enda spelet jag vet som har liknande frihet är väl Morrowind (Xbox), trean i serien där Oblivion är fyran :P . Viking: Battle of Asgard verkar hyfsat fritt, men det är mer ett action spel skulle jag tro. Mass Effect är riktigt kul, men där har man jämt ett uppdrag att hålla sig till.
Hmm ok då vet jag nog vad jag ska skaffa och det får bli GTA 4 och mass Effect :P
Tack för svaren.
Nu blev jag ju sugen på att köpa Mass Effect. Kanske köper det av en kompis för typ 300 som vilje sälja det precis innan sommarlovet.
Ett tips när du ska starta Mass Effect: Välj klassen som är en blandning mellan "trollkarl" och soldat, lättskönaste klassen. Du kanske inte gillar stridssytemet, men när man vant sigär det hur skönt som helst.
↗ till inläggetHmm ok får nog testa det.Nu blev jag ju sugen på att köpa Mass Effect. Kanske köper det av en kompis för typ 300 som vilje sälja det precis innan sommarlovet.
Ett tips när du ska starta Mass Effect: Välj klassen som är en blandning mellan "trollkarl" och soldat, lättskönaste klassen. Du kanske inte gillar stridssytemet, men när man vant sigär det hur skönt som helst.
Army of two är kul, inget Rollspel direkt...
↗ till inläggetHmm ok då vet jag nog vad jag ska skaffa och det får bli GTA 4 och mass Effect :P
Tack för svaren.
Nej !, Köp Oblivion FFS !, Är 100 ggr bättre än Mass Effect !.
Gun är kul det är typ som gta men på 1800talet (western tiden) men det är ganska kort och dem kunde gjort fler vapen och fler städer...
Finns Gun till Xbox 360?
↗ till inläggetFinns Gun till Xbox 360?
Ja, det släpptes tidigt och sålde som skit.
mm
Ok, hade det till PS2 och det var helt OK. Kanske köper det till Xbox 360 om det är billigt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in