när utveklas togepi i leafe geen ?
När Utvecklas Togepi, Leaf Green
När den är glad /Happines
när vet jag det
Jag tror det är 42..
Den utecklas när den är lycklig ...
Man kan se det på Diamond o Pearl men jag tror inte man kan se det på LG och FR
↗ till inläggetJag har för mig att någon person kan säga det till dig i FR/LG och R/S/E (det är inte samma person i R/S/E som i FR/LG).Den utecklas när den är lycklig ...
Man kan se det på Diamond o Pearl men jag tror inte man kan se det på LG och FR
Tjejen i Pallet Town kan säga hur glad den är.
JAg har haft min Togetic på pokemon Leafgreen i typ 4 år och den är i lvl 100 och jag strider med den helatiden på Leafgreen.
p.s vet nån hur man får togepi på diamond och eevee på diamond.
↗ till inlägget1. det är högsta utvecklingen i fr/lgJAg har haft min Togetic på pokemon Leafgreen i typ 4 år och den är i lvl 100 och jag strider med den helatiden på Leafgreen.
2. swarm
3. gården vid slottet
Togepi e inte swarm och inte på gården
ligger en ö mellan Fight och Resort Area , där finns Togepi fast du behöver använda Poke radar annars möter du inte den
Hur ser man hur glad en pokemon är på Emerald?
↗ till inlägget↗ till inlägget1. det är högsta utvecklingen i fr/lgJAg har haft min Togetic på pokemon Leafgreen i typ 4 år och den är i lvl 100 och jag strider med den helatiden på Leafgreen.
2. swarm
3. gården vid slottet
Du donaldduck jag är inte dum. Jag vet att den är den största utväcklingen av togepi på FR/LG. Jag menade att jag har haft Togetic i 4 år och att jag strider med den fortfarande. Och på Diamond är den största utväcklingen togekiss.
↗ till inlägget↗ till inläggetJAg har haft min Togetic på pokemon Leafgreen i typ 4 år och den är i lvl 100 och jag strider med den helatiden på Leafgreen.
1. det är högsta utvecklingen i fr/lg
2. swarm
3. gården vid slottet
Du donaldduck jag är inte dum. Jag vet att den är den största utväcklingen av togepi på FR/LG. Jag menade att jag har haft Togetic i 4 år och att jag strider med den fortfarande. Och på Diamond är den största utväcklingen togekiss.
bli inte arg, jag trodde att du inte visste
Jag är inte arg.
↗ till inläggetKolla serebii.net.Hur ser man hur glad en pokemon är på Emerald?