laynus Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 jag skulle behöva ett program så jag kan bränna och kopiera skivor jag ska mest bränna musik och filmer vet nån nåt bra gratis program för det i så fall skriv länken här :rolleyes: Citera
Sidney Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 Har samma problem. Okej inte själva bränningen, men filmerna funkar inte. Vad ska man ha för format på filmerna när man bränner? Citera
DiRtY Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 Har samma problem. Okej inte själva bränningen, men filmerna funkar inte. Vad ska man ha för format på filmerna när man bränner?dvd format, ska ju vara ett format som dvd spelaren kan spela upp, tror det ska gå med mepg-4 Citera
Sidney Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 Vet du något bra program jag kan översätta avi. till mpeg4. ? När man översätter till mpeg4. så får de ju kass kvalitet på datorn. Kommer det va vanlig/bra kvalitet sen efter man bränt och tittar på tvn? Citera
DiRtY Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 tror det komemr va samma kvalite, sök på google på video converter. Citera
Ozoon Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 Det brukar gå att bränna .avi filer till dvd-skivor, som en dvd film, dock tar det lika lång tid för programmet att bränna den som filmen är lång, eftersom den måste konverteras. fixa istället dina filmer i img format hädanefter så kommer bränningen ta ca 2-3min, och du får menyer och bättre kvalite.. Citera
Gäst Aso100 Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 Vet du något bra program jag kan översätta avi. till mpeg4. ? När man översätter till mpeg4. så får de ju kass kvalitet på datorn. Kommer det va vanlig/bra kvalitet sen efter man bränt och tittar på tvn? jag använder avi för att titta på tv. Här har jag en bra och snabb video converter Link: http://www.winavi.com/en/download/download.htm ladda ner Winavi Video Converter 8.0 Citera
Sidney Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 Det brukar gå att bränna .avi filer till dvd-skivor, som en dvd film, dock tar det lika lång tid för programmet att bränna den som filmen är lång, eftersom den måste konverteras. fixa istället dina filmer i img format hädanefter så kommer bränningen ta ca 2-3min, och du får menyer och bättre kvalite.. Vart kan man konvetera dom till img. format? Citera
Gäst wAcko Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Skrivet 6 Juli 2008 PowerISO har en jättebra funktion när man ska bränna .ISO filer direkt till skivan. Annars så skulle jag nog gått med Nero, fungerar finfint. Citera
DiRtY Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Skrivet 6 Juli 2008 Det brukar gå att bränna .avi filer till dvd-skivor, som en dvd film, dock tar det lika lång tid för programmet att bränna den som filmen är lång, eftersom den måste konverteras. fixa istället dina filmer i img format hädanefter så kommer bränningen ta ca 2-3min, och du får menyer och bättre kvalite..men kan en dvd spelar spelar upp img filer? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.