det enda som e bra ee typ att man spelar fotboll när man har vunit po batle
Bomberman Generation
max e den där typen som tror han e cool och brukar kasta in bomber på bossarVad menar du med MAX?
Han är ju rätt så cool. Kan man inte få fler gubbar. Jag kommer aldrig lyckas ta alla lightning cards. Därför att jag hade skitstora problem med Psycho Elevator om du vet vilken det är. :)
hade ja också.men ja behöver bara en till som e på 3:e öken banan.ligthing card nr 4.
i början av spelet sejer max"I´m gonna do it in my way" :mrgreen:
Den har jag iallafall tagit. Men det är väl 20 st Ligthning card som jag inte har tagit. :)
ja han e ur coll men hur vnner man honom eller kan man vinna honommax e den där typen som tror han e cool och brukar kasta in bomber på bossarVad menar du med MAX?
om man tar alla lighting card på ALLA banor och dödar sista bossen får man han i battle mode
e spelet bra ?? =?
hallå nån som vill svara ??
mm jag de e ganska borrat men sammtidit kul asso det e svårt att förklara asso det e licka tknat som xIII
Vart är Lightning card nr 3 på Bigbu iceberg. Det sista lightning card där.
vilket lightning card3
mm jag de e ganska borrat men sammtidit kul asso det e svårt att förklara asso det e licka tknat som xIII
fattar inte orden "licka tknat" menar du lika dant elr
asso det e överdrivet tecknat asso inte presic data gjort kan man säga det e klart det måste ha hjälp av en data men asso det e över drivet tecknat om man tittar po bilderna men spelet e skoj
Vadå överdrivet tecknat. Spelet är ju kul. Förresten kan ingen hjälpa mig på Bigbu iceberg? Det sista Lightning Card jag har kvar på den banan.
vad mennar ni med lightning cardvilket lightning card3
de undrar ja också
e det inen som svarar har typ frågat den frågan ganska länge nu
Jag har redan klarat det nu. Nu har jag bara 6 Lightning kvar på hela spelet.
På de här banorna saknas:
Curreina Fields( Lightning card Nr 4 och Nr 5)
Tako´s Coliseum( Där har jag bara Lightning card Nr 5 kvar.)
Armz Gate( Här har jag Nr 2, 3 och 5 kvar.
Är det någon som behöver hjälp??!!!?