Hoppa till innehåll

Sotw #3 [avslutad]


Rekommendera inlägg

Jag har sagt det innan och jag säger det igen, antingen fuskar sonicman eller så finns det ett antal som behöver stiga fram och bli dubbade till "Riddare av den dåliga smaken".

 

Jag röstade på Cookies iaf :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Wow! Och alla vill ha ett REP system, REP system är får sidor som är mogna, skulle detta var ett etcken på det?

 

Jag trodde att åtminstone en tråd kunde vara seriös, nästa SOTW så får endast dom som kan göra bilder vara med.

detta stämmer, man skickar in bidrag och om jag anser att dom är tillräligt bra för att vara med. DÅ är dom med, det finns ingen chans att övertala mig om ni inte skulle vara med, plus att jag kommer skicka ett pm tilbaka till varje person och säga om dom kom med eller ej ;)

 

Tävlingen avslutad!

 

Sonicman vinner

Redigerat av Contox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är f*n inte sant, hur kan den sämsta vinna? :o Det luktar cheat hela vägen från lappland till skåne vafan!

Eller hur, jag ska inte vara med i sånt skit om man får fuska..

 

jag har kollat på alla bidrag så att dom inte är skräp, dom får inte vara med. t.ex. Sonicman får inte vara med mer ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sagt det innan och jag säger det igen, antingen fuskar sonicman eller så finns det ett antal som behöver stiga fram och bli dubbade till "Riddare av den dåliga smaken".

 

Jag röstade på Cookies iaf :wub:

Tack, Dez <3.

 

Alltid du :wub: <33

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...