↗ till inläggetFör 10k får du ingen klassmoppe direkt. Däremot så finns det ju kinesmoppar, kör själv runt på en kines, inget fel med den alls! Går som en skållad bäver orginal så!
Jag tycker nog att en kinesmoppe får bli bra, eftersom jag inte är säker på hur mycket pengar jag kommer få och även hur mycket pengar min pappa och mamma bidrar med. Kör han med hälften så vill man ju gärna ha en Puegeot Speedfighter eller något liknande.
↗ till inläggetFör 10k får du ingen klassmoppe direkt. Däremot så finns det ju kinesmoppar, kör själv runt på en kines, inget fel med den alls! Går som en skållad bäver orginal så!
Men går den isönder så går den verkligen isönder ;)
Bara kopan håller inte kvalite, men man ska kunna köra om man vill ha en moppe, lika bra och inte köpa en.
Vem tänker på en moppe mer än sig själv :P?
Kinamoppar funkar bra, en polare har haft sin i 2år nu och kört flera hundra mil, det som är bra är att dem är
bensinsnåla.
http://www.trendimport.se/motor.asp?conten...uct.asp?id=7943 är något jag föreslår.
Ja den verkade snygg och kostade inte så mycket heller. Ska nog se om det blir något.