↗ till inläggetNope stickers funkar bara på subspace ^^Jag har inte änns alla characters än, så vet inte :P
Men jag har en liten fråga om stickers, eftersom detta är en ssbb thread; Om man sätter på stickers, funkar dem i classic mode då?
Super Smash Bros:brawl
Ike!! :D
sen kommer Lucario :D
1. Donkey Kong
2. Ness
3. Sheik
4. Lucario
5. Captain Falcon
6. Olimar
7. Falco
8. Ice Climbers
1. Ike of course
2. Wolf
Ingen trea men brukar köra också med Snake, Ganondorf, Sonic...
Mina main är Marth, Falco,Fox,Wolf och Samus
Toon Link
Falco
Sonic
:o jag har ingen main. är typ nästan alla lika mycket.
men de jag spelar minst med ( :P ) är
1 pikachu
2
olimar
3
Toon link
Jag spelar med de flesta.
1: Snake love him :wub:
2: Sonic
3: Ike
Metaknight, Wolf och Ike. :D
1. Lucario
2. kirby
3. ike
falco, olimar, R.O.B = mina favoriter
Jag har aldrig förstått mig på Olimar. Visst, han är skön att vara ibland, men f*n, hans attacker är någolunda enformiga och sånt gillar inte jag :)
Jag kör mest med ZZS, Lucas, Sheik och Peach :)
1. Ike
2. King DeDeDe
3. Kirby
Tror att Kirby kommer på 3:dje plats, var länge sedan jag spelade (nått fel om dual player sak som tydligen skulle vara ganska vanligt).
Någon annan som fått det felet??
Kör bara hos en kompis och då använder jag alltid Kirby.
↗ till inläggetJa, det är några få stycken Wii:n som inte har klarat av SSBB:s Dual Layer, det beror på att länsen i Wii:et är smutsig, så du måste helt enkelt skicka in konsollen till Nintendo så fixar dem den.1. Ike
2. King DeDeDe
3. Kirby
Tror att Kirby kommer på 3:dje plats, var länge sedan jag spelade (nått fel om dual player sak som tydligen skulle vara ganska vanligt).
Någon annan som fått det felet??
↗ till inläggetJag har aldrig förstått mig på Olimar. Visst, han är skön att vara ibland, men f*n, hans attacker är någolunda enformiga och sånt gillar inte jag :)
Enformig, vad babblar du om?
Har inte spelet, men när jag har kört det så är jag mest sonic, meta knight och wolf.
De jag kör mest med är Lucas, Kirby, Link och Toon Link.
Bara jag som tycker det är lite tråkigt att Wolf, Fox och Falco har istortsett samma attacker??
Tycker om Meta Knight också Btw