laynus Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Skrivet 10 Juli 2008 Asså kan man bara ha mycket reklam sen är allt annat gratis det tycker jag är en bra idé Citera
Gäst InTech Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Skrivet 10 Juli 2008 Du pratar om fuskamynt? admin får inte fm för sina annonser. utan pengar. Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Skrivet 10 Juli 2008 Då skulle FM vara helt värdelöst. Citera
Median Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Skrivet 10 Juli 2008 Sätta upp reklam och få fm för reklamen hahhahahahahahahhaaahahahahahaahahahahahaha Det där var det mest löjliga någonsin. admin kan själv ge admin hur mycket fm som helst. Citera
Trips Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Skrivet 10 Juli 2008 Asså kan man bara ha mycket reklam sen är allt annat gratis det tycker jag är en bra idéFattade inte. :S Citera
Gäst InTech Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Skrivet 10 Juli 2008 Sätta upp reklam och få fm för reklamen hahhahahahahahahhaaahahahahahaahahahahahaha Det där var det mest löjliga någonsin. admin kan själv ge admin hur mycket fm som helst. DET kan ha varit så han menade köpa fm för pengar och fuskavip xD Citera
Katt Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Skrivet 10 Juli 2008 Om han inte har märkt det så är det mesta gratis här. Man måste ju inte betala 5:- per månad för att få vara med liksom... Det skulle då vara det som InTech sa (det kan man också få gratis via Unika Klick, WOW! :o) och grupperna. Men även där finns det GRATISGRUPPER, ännu mer wow! :o :o :o Nästan allt är gratis för oss medlemmar, så vi kan vara nöjda och glada utan att betala ett spänn! Citera
zitroz Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Skrivet 10 Juli 2008 Om han inte har märkt det så är det mesta gratis här. Man måste ju inte betala 5:- per månad för att få vara med liksom... Det skulle då vara det som InTech sa (det kan man också få gratis via Unika Klick, WOW! :o) och grupperna. Men även där finns det GRATISGRUPPER, ännu mer wow! :o :o :o Nästan allt är gratis för oss medlemmar, så vi kan vara nöjda och glada utan att betala ett spänn! Håller med! Och USCH MER REKLAM!?! Det är bra som det är tycker jag! Citera
laynus Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 10 Juli 2008 jag menar att fuska vip skulle kosta fm istället för riktiga pengar och mer reklam Citera
TheGreatest Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Skrivet 10 Juli 2008 verkligen inte. vrf vill du ha mer reklam? tycker redan det är för mkt D: Citera
DonaldDuck Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Skrivet 11 Juli 2008 jag menar att fuska vip skulle kosta fm istället för riktiga pengar och mer reklam*suck* fuskaVIP visar att man har donerat pengar och stött utvecklingen på fuska *suck* så det kan ju inte vara för fm Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.