Kan nån, som har klarat Golden Sun 1, ge mig koden som man får i slutet? (Det är i allafall vad jag har hört av flera.) Ni kan ge mig den om ni är schyssta(stavas nåt sånt) , eller så kan ni få en lista var alla djinnis är.
SNÄLLA!!!
Kan nån, som har klarat Golden Sun 1, ge mig koden som man får i slutet? (Det är i allafall vad jag har hört av flera.) Ni kan ge mig den om ni är schyssta(stavas nåt sånt) , eller så kan ni få en lista var alla djinnis är.
SNÄLLA!!!
får man en kod när man klarat spelet? det fick itte jag!!! :( men du får force genom att klara gs 1 och sedan linka över till gs2 då får du den när du träffar isaac och dem!
Det är problemet... jag hade bara det i nån månad, och sen var jag tvungen att lämna tillbaka det!!! Och jag har ingen kompis som varken har/gillar Golden Sun 1,2... :( :( :( :( :(
Hej!
Du kan ju linka över från någon på fuska.se som bor nära dig.
ÖÖhhhh.... Man får ingen kod väll?
Man måste trycka fram den på start skärmen..
gå in på gamefaqs.com och leta efter kod där!
hur får man fram den då trunks?? man kan ju itte gå in på clear data!
hur får man fram den TRUNKS jag undrar oxå :)
på start-menyn trycker man på L-,Start och A-knappen, då dyker lösenords-menyn upp
kan man ha den ifall man itte har linkis?
japp.. du skriver ner koden och matar in den i gs 2..
jag kan je dig en på den herter du Erik och är på ca level 32 men då måste du vänta till söndag
men koden e ass lång det är lättare att trada över den
Klarade spelet för tredje gången idag!!!:P:P:D:D
Efter att jag klarade det första gången stod det "Clear Data" på den fil jag hade klarat det på, då blev jag assur!!! Jag trodde att det var lika bra att slänga den. Men eftersom att min andra fil, där Felix var på level 49, slog jag in en kod istället.
Då började jag om spelet igen, MEN hade level 53, som när jag klarade spelet första gången. Inte nog med det, när Isac och dom andra kom med i laget, hade jag force, cloak och halt!!! Det tog typ 3-7 min att skriva inden, men det var det värd. Är det nån som vill ha den? :) :ph34r:
gå in på supercheats.com och gba och golden sun2 och där finns de ett helt guldlösenord på 6 sidor!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in