💬
Logga in
Fuska.se

Thexboxworld.se.nu Är Uppe Igen!

43 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #21

MovieMe: Va knäppt o.O ! För jag kommer starkt ihåg att jag skrev "Källa........." redan på första recensionen jag la upp! Och tror du jag tänker lägga ner min sida bara för att du inte gillar den :closedeyes: ?? NEJ!

Overkill: Ja, det kanske jag skulle ta att göra ... Men vet inte riktigt hur.. Tänkte kanske göra som en gästbok där man skriver recension! .. Låter det som en bra ide? MvH Alexander P12!

Nivå 6 · Fuskare

Men *****! Du kan inte bara ta en recension och sen skriva källa! Eftersom ägaren till recensionen innehar copyright på den, du måste fråga han om du får ta recensionen och använda den i kommersiellt syfte!

Om du inte har frågat han och använder den iallafall, det kvittar om du skrivit källa, då har du brytit mot Copyright lagen.

EDIT: Jag hade fel, men det är fortfarande lågt.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Då är ju många av de Recensioner på fuska också "olagliga" då jag tror att många kopierat in.

Då var hela spelnytt olagligt.

Nivå 6 · Fuskare

Om det var kopierade nyheter utan tillstånd så, ja.

Men om det står att man får använda dom till vad som helst så går det bra, annars inte utan att fråga.

EDIT: Jag hade fel, men det är fortfarande lågt.

Senast ändrad:

det var helt kopierade nyheter med källa.

Men jag stör mig på att det är så många flikar, helfullt.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

MovieMe: Va knäppt o.O ! För jag kommer starkt ihåg att jag skrev "Källa........." redan på första recensionen jag la upp! Och tror du jag tänker lägga ner min sida bara för att du inte gillar den :closedeyes: ?? NEJ!

NEJ, du borde inte lägga ner sidan för att jag inte gillar den- Du borde lägga ner den för att du TAR ANDRAS ARBETEN, det är ju det vi diskuterat här om du missat det.

Är det så j*vla svårt att faktiskt göra någonting själv (som att koda sidan :P Eller skriva recensioner) så lägg ner det.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #28

Nu har jag lagt in "Ladda-upp-egen-recension-funktion" på sidan som kan hittas på "Recensioner"! .. Och ja, jag ska ta bort de kopierade recensionerna m.m och göra egna! Liksom vrf ta bort hela sidan istället för att bara bättra på den? Tror du att t.ex fuska.se's skapar bara: "He***ete, jag gjorde menyn för stor", och la ner sidan eller? Så sluta att hela tiden säga att jag ska lägga ner sidan...! MvH Alexander P12!

↗ till inlägget

Nu har jag lagt in "Ladda-upp-egen-recension-funktion" på sidan som kan hittas på "Recensioner"! .. Och ja, jag ska ta bort de kopierade recensionerna m.m och göra egna! Liksom vrf ta bort hela sidan istället för att bara bättra på den? Tror du att t.ex fuska.se's skapar bara: "He***ete, jag gjorde menyn för stor", och la ner sidan eller? Så sluta att hela tiden säga att jag ska lägga ner sidan...! MvH Alexander P12!

Han menade att om sidan hela tiden ska "handla" om kopierade recensioner, så ska du ta bort den. Men om du ska ändra på det, så är det bra.

OffTopic: Varför har du skrivit att du är 16, om du är 95:a?

15 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #30

o.O Står det att jag är 16 :o ! Får vell ta att ändra på det :P ! MvH Alexander POJKE 12 ÅR xP

17 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #31

Har skrivit en egen Gta iv recension nu :P ! MvH Alexander P12!

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Varför skriver du alltid MVH och sen ditt namn?

Onödigt xD

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varför skriver du alltid MVH och sen ditt namn?

Onödigt xD

Onödigt och störande men det är hans val. Bra att du börjat skriva egna recensioner :)

18 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #34

o.O Jag vet inte varför jag skriver det O.o ... MvH Alexander P12! xD

Nivå 10 · Veteranfuskare

Hehe ^^,

Men du , fin hemsida :)

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #36

Nemen man tackar ^^, ...

Observera att jag inte skrev MvH Alexander P12 ^_^ ..

21 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #37

Nu har en kille skickat in 2 recensioner på min sida så nu finns det 2 stycken recensioner till ^^, ..

Nivå 5 · Fuskare

Alla recensioner är skräp..

Det står ju "Spelet är så bra blablablablabla"

Det är ju bara reklam och fördelar. En recension ska ju innehålla fördelar, nackdelar och förklaringar till båda- Och i de flesta fall skrivs även en sammanfattning som kan ge läsaren ett snabbt intryck av spelet.

Det du har nu kan passa som beskrivning av spelet kanske.

23 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #39

Jopp, inte så bra recensioner (Observera att de ej är skrivna av mig) ! :lol:

24 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #40

Skulle vara kul att veta om någon faktist är inne på min hemsida ?? ... Lite meningslöst att skriva om ingen kollar x'D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in