Hoppa till innehåll

Thexboxworld.se.nu Är Uppe Igen!


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

Angående Recensionerna kan du skriva typ "Denna recension är skriven av *namn* från *där du tog den* och jag tar inte åt mig någon ära för den" eller något liknande.

det står ju typ

" Källa: Gamereactor.se (Skrivet av Mikael Sundberg"

I slutet av recensionerna

 

 

NU ja, han läste ju och ändrade ;) Tycker ändå att det är väldigt lågt att lägga upp andras arbete. Ska du ha recensioner på din sida så borde du skriva dem själv, inte kopiera andras.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Om du inte själv är duktig på att skriva dem (som du sa) så kan du alltid fråga någon kompis, eller internetvän om de skulle vilja skriva en recension. Sen skriver du bara vem som har skrivit det men det blir ju absolut mer personligt med en recension som inte finns på någon annan sida.

 

Det är ju meningen med en hemsida. Inte att du ska hitta allt annat som redan finns överallt annars!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du inte själv är duktig på att skriva dem (som du sa) så kan du alltid fråga någon kompis, eller internetvän om de skulle vilja skriva en recension. Sen skriver du bara vem som har skrivit det men det blir ju absolut mer personligt med en recension som inte finns på någon annan sida.

 

Det är ju meningen med en hemsida. Inte att du ska hitta allt annat som redan finns överallt annars!

Precis. Sen kan man ju lägga in något som "Äger du det här spelet? Skriv en recension!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni grabbar e smarta ni ^^, .. Men det har ALLTID stått "Källa: Gamereactor.se (skrivet av [namnet])!!! Jaja jag ska försöka att skriva en recension ... imorgon ^_^ ... Men var berädd på att det kanske inte blir den bästa ;: ... MvH Alexander P12!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni grabbar e smarta ni ^^, .. Men det har ALLTID stått "Källa: Gamereactor.se (skrivet av [namnet])!!! Jaja jag ska försöka att skriva en recension ... imorgon ^_^ ... Men var berädd på att det kanske inte blir den bästa ;: ... MvH Alexander P12!

Gå för f*n inte och förolämpa mig nu, jag var ju inne på sidan och kollade ifall du skrivit källa på recensionen eller inte innan jag skrev här.

Har du så svårt för att skriva så lägg ner hela sidan (Och låt den vara nere denna gången).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MovieMe: Va knäppt o.O ! För jag kommer starkt ihåg att jag skrev "Källa........." redan på första recensionen jag la upp! Och tror du jag tänker lägga ner min sida bara för att du inte gillar den :closedeyes: ?? NEJ!

 

Overkill: Ja, det kanske jag skulle ta att göra ... Men vet inte riktigt hur.. Tänkte kanske göra som en gästbok där man skriver recension! .. Låter det som en bra ide? MvH Alexander P12!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men *****! Du kan inte bara ta en recension och sen skriva källa! Eftersom ägaren till recensionen innehar copyright på den, du måste fråga han om du får ta recensionen och använda den i kommersiellt syfte!

 

Om du inte har frågat han och använder den iallafall, det kvittar om du skrivit källa, då har du brytit mot Copyright lagen.

 

EDIT: Jag hade fel, men det är fortfarande lågt.

Redigerat av Median
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...