💬
Logga in
Fuska.se

Reklamlåtar.

8 svar · startad

Moderator
Trådstartare #1

Hejhej.

Jo jag har kollat på tv6 några timmar, och då har jag sett 2 reklamer med sköna låtar.

Så jag vill veta vad det är för några låtar.

Men här kommer reklamerna;

Dexter och Horror week. På dexter reklamen så är det en ganska "hård" musik, låter nästan som rolling stones eller så.

Och på horror week så är det en som sjunger; Hash hash hash, here come's the boogeyman, eller nått sånt :P

Så vet ni vilka som sjunger i båda reklamerna ?

↗ till inlägget

Hejhej.

Jo jag har kollat på tv6 några timmar, och då har jag sett 2 reklamer med sköna låtar.

Så jag vill veta vad det är för några låtar.

Men här kommer reklamerna;

Dexter och Horror week. På dexter reklamen så är det en ganska "hård" musik, låter nästan som rolling stones eller så.

Och på horror week så är det en som sjunger; Hash hash hash, here come's the boogeyman, eller nått sånt :P

Så vet ni vilka som sjunger i båda reklamerna ?

Gissar på att det andra låten är Boogeyman av Rob Zombie. ( Tror låten heter så. )

nah, inte den versionen av boogeyman. kan inte tillföra särskilt mkt, onekligen en äldre inspelning och/eller version på tv6

Moderator
Trådstartare #4

Nu vet jag att det var Rolling stones-Play with the fire på dexter reklamen.

Men jag måste få reda på vad låten i Horror week heter :P

12 Jul 2008

www.reklammusik.se, kanske?

Moderator
Trådstartare #6

Ah okej, nu hittade jag den andra.

Den i Horror Week låter som gammalt , hash hash hash , here comes the boogeyman , sen något med crocodile.

Moderator
Trådstartare #8
↗ till inlägget

Den i Horror Week låter som gammalt , hash hash hash , here comes the boogeyman , sen något med crocodile.

Ja, jag vet jag har hittat den, jag skrev ju det i inlägget ovanför dig.
13 Jul 2008
↗ till inlägget

www.reklammusik.se, kanske?

finns nästan alla reklam musiker, haha ladda ner den my toyota is fantastic hahahhaahhaha.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in