ja som rubriken lyder.
Vilket Video Converter Program Ska Man Använda?
Beror på vilken filtyp du vill konvertera till och från.
Jag har nått AvEx skit, asbra. ingen reklam eller nåt men du kan bara "converta" 5 min i trial version.
men jag har inte en aning och jag kan inte heller kolla för min hårdisk e utbränd.
Det klarar alla (nästan) filformat.
↗ till inläggetmest avi till mpegBeror på vilken filtyp du vill konvertera till och från.
↗ till inlägget↗ till inläggetmest avi till mpegBeror på vilken filtyp du vill konvertera till och från.
WinAvi använder jag alltid. Enkelt, snabbt och med utmärkt kvalité.
↗ till inlägget
WinAvi använder jag alltid. Enkelt, snabbt och med utmärkt kvalité.
ok får la testa det da.
den gjorde ju typ bara allt till avi, ska göra avi till annat.
Xilisoft AVI to DVD Converter det är skit bra. Über kvalite men dock tar det 1- 1½ timme du kan du oxå köra det i dvdn senare efteråt: :)
↗ till inläggetXilisoft AVI to DVD Converter det är skit bra. Über kvalite men dock tar det 1- 1½ timme du kan du oxå köra det i dvdn senare efteråt: :)
LoL - Konverterar du till MPEG så KAN du spela upp det i DVD, folk brukar inte konvertera sina filmer till MPEG för att de gillar kvalitetsförsämringen.
WinAVI kan konvertera till de flesta format, och snabbt går det också.
hmm fall du ska convitery dvd till mpg 4 så sejer jag magic dvd ripper
↗ till inläggetasså man måste ju ha mpeg för att få in det i nåt videoredigeringsprogram↗ till inläggetXilisoft AVI to DVD Converter det är skit bra. Über kvalite men dock tar det 1- 1½ timme du kan du oxå köra det i dvdn senare efteråt: :)
LoL - Konverterar du till MPEG så KAN du spela upp det i DVD, folk brukar inte konvertera sina filmer till MPEG för att de gillar kvalitetsförsämringen.
↗ till inläggetasså man måste ju ha mpeg för att få in det i nåt videoredigeringsprogram↗ till inläggetXilisoft AVI to DVD Converter det är skit bra. Über kvalite men dock tar det 1- 1½ timme du kan du oxå köra det i dvdn senare efteråt: :)
Wtf lol? (Räcker till svar skulle jag nästan tro)
↗ till inlägget↗ till inläggetXilisoft AVI to DVD Converter det är skit bra. Über kvalite men dock tar det 1- 1½ timme du kan du oxå köra det i dvdn senare efteråt: :)
asså man måste ju ha mpeg för att få in det i nåt videoredigeringsprogram
vet ju inte men har abra provat med avi (vilket de flesta filmer ligger i som man kanske skulle vilja ha en liten del av med i sin film) och det gick inte med avi.
↗ till inlägget↗ till inläggetXilisoft AVI to DVD Converter det är skit bra. Über kvalite men dock tar det 1- 1½ timme du kan du oxå köra det i dvdn senare efteråt: :)
vet ju inte men har abra provat med avi (vilket de flesta filmer ligger i som man kanske skulle vilja ha en liten del av med i sin film) och det gick inte med avi.
Tillochmed WMM tar AVI lol, någonting säger mig att det är du som inte riktigt vet hur allt funkar.
Tillochmed WMM tar AVI lol, någonting säger mig att det är du som inte riktigt vet hur allt funkar.
när jag provade fick jag abra med ljudet.
ok men provade winavi det gick ju få det till wmv i alalfall, men fattar dety som att så med trailerna will winavi kan man bara bara converta 3 min och det står en jobbig text i bilden.