💬
Logga in
Fuska.se

Byta Ut Xbox 360 Mot Ett Playstation 3?

127 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Kan du kolla det då?

Hur betalar man för saker på Playstation Store? På Xbox Live så köper man ju Microsoft Poäng man betalar med. Betalar man med kort på Playstation Store eller har man liknande poäng som Microsoft har?

Man betalar med kort, när man gör sitt PS3 "account" så kan man välja om man vill skriva in kort grejset eller inte sen bara köper du via PSS.

man kan skriva in efteråt också.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #83

Okej. Har fått svar på den frågan nu, tack.

Nu undrar jag om det går att ladda ner Doom (1) från Playstation Store och hur mycket kostar det?

18 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare

Tror inte det.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #85

░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒­░

Skulle någon kunna kolla om det går?

░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒­░

Senast ändrad:

19 Aug 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #86

Kommer ha 6000:- om jag säljer mitt Xbox 360. Ett Ps3 kommer köpas den här månaden med ett Soul Calibur 4 och Uncharted. Sen kommer Pes09, Motorstorm 2, Rock Band 2/Huitar Hero: World Tour införskaffas och kanske Far Cry 2 och SW:TFU också.

Köp fifa 09 istället.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #88

Det är nåt man aldrig kan göra. Att välja Fifa framför Pes :wacko: .

Alla säger/sa ju att Ps3 80gb skulle komma den 27:e Augusti. Var nere på EbGames förut idag och frågade när den skulle komma. Och de sa att den skulle komma nu på fredag (22:e Augusti).

Yiiaaaah!!

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #89

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

Hej!

Har hört att om man lägger in en video/film som är en avi. fil på en extern hårddisk och sen kopplar man in den externa hårddisken i si´n Ps3. Då ska man tydligen kunna spela upp filmerna. Stämmer det och hur gör man (vart ska man klicka och välja sen i menyerna på sin Ps3)?

Senast ändrad:

20 Aug 2008

Det finns en flik som heter Movie/Film (Beror på vilket språk du har) som den kommer upp i om du stoppar i en extern.

Även lika så med bilder, finns en flik för "bilder" också

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #91

Okej.

Längtar till lördag och söndag. På lördagen ska jag få en ny tv (min är trasig) och på söndagen ska jag köpa Ps3. Ser ut att bli en bra helg för mig :) .

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Okej.

Längtar till lördag och söndag. På lördagen ska jag få en ny tv (min är trasig) och på söndagen ska jag köpa Ps3. Ser ut att bli en bra helg för mig :) .

registera dig när du skaffar
21 Aug 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #93

Registrera mig vart? Ett onlinekonto?

Längtar till helgen......

Nivå 5 · Fuskare

Japp. Gå in på registreringssaken och registrera dig och så addar du/Ogri varandra.

22 Aug 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #95

Har köpt ett Ps3 med Uncharted och MGS4 idag.

Heter Trafikstolpe på PSN.

23 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare

Varför döpte du dig in bara till Sidney? Eller, Sidney låter typ som ett namn många kan ta. ThaNooB funkade för mig iaf :D

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #97

Testade med Sid, S.i.d., Sidnay, S.idney, Trafik och många mer men inga funkade. Så tog jag Trafikstolpe för att få ett namn som funkade bara.

Nivå 5 · Fuskare

Okej. Mm, helt cp. Både när man/jag skulle registrera mig på PSN och Konami var det jobbigt. Adress osv när jag skulle registrera mig för att handla på amerikanska PS Store så stod det att jag måste ha en giltig osv. På Konami var jag tvungen att ha ett cp namn för att inget funkade :S

Eller första gången jag skulle registrera mig som svensk på PS3 så funkade allt perfekt.

26 Aug 2008
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Okej, vad kommer det kosta?

Det kommer väl kosta 200 kronor eller nåt sånt? Borde inte kosta mer än på PS Store, kanske mer för att de trycker på Blu-Ray. Vem vet...

det kostar 100-200

↗ till inlägget
Okej. Mm, helt cp. Både när man/jag skulle registrera mig på PSN och Konami var det jobbigt. Adress osv när jag skulle registrera mig för att handla på amerikanska PS Store så stod det att jag måste ha en giltig osv. På Konami var jag tvungen att ha ett cp namn för att inget funkade :S

Eller första gången jag skulle registrera mig som svensk på PS3 så funkade allt perfekt.

vad heter du på psn?
Nivå 5 · Fuskare

ThaNooB

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in