Hoppa till innehåll

Byta Ut Xbox 360 Mot Ett Playstation 3?


Sidney
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 127
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst OneDream

2. ingen aning.

 

Om du kollar det får du 50fm.

 

jag kan göra det gratis :P

 

 

jag skulle sälja xb360 occ köpa ps3 men 360 har är väldigt kul det med :)

 

Det beror vad man tycker ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan du kolla det då?

 

 

Hur betalar man för saker på Playstation Store? På Xbox Live så köper man ju Microsoft Poäng man betalar med. Betalar man med kort på Playstation Store eller har man liknande poäng som Microsoft har?

Redigerat av Sidney
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På PS3 så registrerar du dig. Du gör ett onlineaccount, jag heter tex ThaNooB. Så kan du gå in på ditt konto och fixa så står det tex att du ska fylla i om du använder Visa, Mastercard osv.

 

Med andra ord så betalar du med pengar från kontot.

 

Eller jag är inte säker alls, har inte gjort det än. Ska köpa Ratchet and Clank nästa vecka där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

På PS3 så registrerar du dig. Du gör ett onlineaccount, jag heter tex ThaNooB. Så kan du gå in på ditt konto och fixa så står det tex att du ska fylla i om du använder Visa, Mastercard osv.

 

Med andra ord så betalar du med pengar från kontot.

 

Eller jag är inte säker alls, har inte gjort det än. Ska köpa Ratchet and Clank nästa vecka där.

du väljer hur mycket pengar du vill stoppa in, från ett kort. där du får skriva en massa. beror på kortet.

 

Det nya ratchet and clank kommer till skiva så du vet thanoob, men bara i europa

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan du kolla det då?

 

 

Hur betalar man för saker på Playstation Store? På Xbox Live så köper man ju Microsoft Poäng man betalar med. Betalar man med kort på Playstation Store eller har man liknande poäng som Microsoft har?

Man betalar med kort, när man gör sitt PS3 "account" så kan man välja om man vill skriva in kort grejset eller inte sen bara köper du via PSS.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...