några finns kvar.
det är sån nördigt så jag nästan blir :evil: :angry:
några finns kvar.
det är sån nördigt så jag nästan blir :evil: :angry:
ehm... jag går i sexan eller annars sjuan ska börga i sjuan, en i min klass en kille han leker Pokemo'n och Digimo'n med 3:orna på en speciel kulle som finns så att alla ser det :blink:Finns pokémon nördarna kvar i er skola? Just nu helt plötsligt blev det populärt bland några 3:or.
så vitt jag vet så finns det inga pokemon nördar..men det är inte så konstigt efter som jag går i högstadiet..
Mobbat ^^ Pkmn spelas det av många i min stad, var hos kompis (ett år yngre, halvkusin) och hans brorsa (14år) var med och spelade, sne kom lillebrorn (8år) och var med, lillasystern (5år) kollade på.(Fierce Diety @ 24/06-2004 22:44:14)Finns pokémon nördarna kvar i er skola? Just nu helt plötsligt blev det populärt bland några 3:or.
ehm... jag går i sexan eller annars sjuan ska börga i sjuan, en i min klass en kille han leker Pokemo'n och Digimo'n med 3:orna på en speciel kulle som finns så att alla ser det :blink:
Hela dagen igår.
Jag har svårt att de 7:or, 8:or, och 9:or som går på våran skola skulle ängna det minsta av sin tid till att spela, byta eller överhuvud taget köpa dessa fula och framförallt löjliga små varelser på papperskort!Finns pokémon nördarna kvar i er skola? Just nu helt plötsligt blev det populärt bland några 3:or.
Hemska Tanke :PFinns pokémon nördarna kvar i er skola? Just nu helt plötsligt blev det populärt bland några 3:or.
pokemon är ju f*n skit roligt :) :cool:
i min skola e det 3:or och 4:or som samlar på pokemonkort...
och en tjej i femman som heter paulina som samlar på pokemon blir retad för "pokemon trännaren"!
e det nån som går på svensgård och ska börja på norrlycke i ödåkra efter sommaren?
Jag börjar ju högstadiet till hösten, vilket betyder skolbyte..Då slipper jag nog alla dessa eländiga pokémon :\
jag också den som har pokemon på norrlycke får en jäkla massa stryk!!!!!
jag höll på med det när ja gick i 3:an men då tyckte man det var j*vla roligt för då höll alla på me det o ingen tyckte det va nördigt men sen helt plötsligt sluta det vet inte vaffö :D gillar bara pokemon spelen
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in