Ceto Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Skrivet 16 Juli 2008 Hej jag hadde avast på mitt usb fast version 4.7 och nya e 4.8 och mitt script block ruta kommer ej upp när jag startar? behöver hjälp med det för jag vet ej om det e säkert det kom på andra datan win xp det funka samma program och från samma usb har vart så här tidigare Citera
Vitdom Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Skrivet 17 Juli 2008 Det finns en inställning om den ska köras eller inte. Citera
Ceto Skrivet 17 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 17 Juli 2008 Jag vet men jag går in i det och kollar och det står så här "show splash window on startup" Men den visas inte ;) Edit: Det är på jag kollar och det står att den e på jag testar att stänga den då visas den inte så klart men sen testar jag att sätta på den och den visas fortfarande inte men det funkar på andra datan samma inställningar... -.- Jag måste få igång script blockern ;) Vad är script? föressten? Jag behöver faktist hjälp jag tänker på det hela tiden måste få svar! Jag måste få igång script blockern har nån haft så här och fixat säg då! hur man fixar! Jag måste få igång script blockern för annars kommer jag att tänka på det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.