↗ till inläggetBruce springsteen. :D Inte den första jag tänker på när rock/metal nämns.1.Metallica
2.Bruce Springsteen
3.Status Quo
Har du varit på ullevi eller? ;)
↗ till inläggetBruce springsteen. :D Inte den första jag tänker på när rock/metal nämns.1.Metallica
2.Bruce Springsteen
3.Status Quo
↗ till inläggetMetallica - One, Nothing Else Matters, The Unforgiven, Astronomy.
Guns N Roses - Civil War, Paradise City, Nighttrain, osv.
Queen - Somebody To Love, Under Pressure (stavning), Bohemian Rhapsody.
4:an skulle bli Bon Jovi, Med låtarna Have a nice day, summertime, Its my life och You Give love a bad name!
Roligt att du gillar Queen Rapto! RIP FREDDIE! ;(
Off Top. -
Uhm, jag tror att "Under Pressure" gjordes och utfördes av David Bowie och Queen, inte bara Queen.
On Top. -
1. Led Zeppelin - Stairway To Heaven, In My Time Of Dying, The Ocean, Black Dog, Kashmir, Going To California, etc, etc.
2. Pink Floyd - Comfotably Numb, High Hopes, Shine On You Crazy Diamond, etc.
3. - Lyssnar bara på de två
↗ till inlägget↗ till inläggetMetallica - One, Nothing Else Matters, The Unforgiven, Astronomy.
Guns N Roses - Civil War, Paradise City, Nighttrain, osv.
Queen - Somebody To Love, Under Pressure (stavning), Bohemian Rhapsody.
4:an skulle bli Bon Jovi, Med låtarna Have a nice day, summertime, Its my life och You Give love a bad name!
Roligt att du gillar Queen Rapto! RIP FREDDIE! ;(
Off Top. -
Uhm, jag tror att "Under Pressure" gjordes och utfördes av David Bowie och Queen, inte bara Queen.
On Top. -
1. Led Zeppelin - Stairway To Heaven, In My Time Of Dying, The Ocean, Black Dog, Kashmir, Going To California, etc, etc.
2. Pink Floyd - Comfotably Numb, High Hopes, Shine On You Crazy Diamond, etc.
3. - Lyssnar bara på de två
Troligen så finns det versioner, där bara Queen spelar? Och får inte jag tycka som jag vill? Nej, alla ska tycka som du, lyssna på samma musik som du. Låt mej säga vad jag vill, mkey?
↗ till inlägget↗ till inläggetBruce springsteen. :D Inte den första jag tänker på när rock/metal nämns.1.Metallica
2.Bruce Springsteen
3.Status Quo
Ja! Jag var på ullevi den 4 juli i år . Han är en legend :D
RHCP (Under the bridge)
The Bearquartet (Put me back togthere)
Funkazaurus Rex (Funk injection)
Så är det nu :)
Primus (Jerry Was A Race Car Driver, Laquer Head, My Name Is Mud)
Pantera (Walk, Floods)
The Jimi Hendrix Experience (Voodoo Chile, Purple Haze, Hey Joe)
1. In Flames (Cloud Connected)
2. Slipknot (???)
3. ??? (???)
1. Rush (YYZ, Malignant Narcissism, Freewill)
2. Led Zeppelin (Custard Pie, Black Dog, Kashmir)
3. Pink Floyd (Shine on you Crazy Diamond, Wish You Yere Here, Another Brick in the Wall)
Finns åtskilligt fler bra låtar av varje band
1. System of a Down.
2. Tenacious D.
3. Sabaton.
1- Metallica (One, Enter Sandman, Nothing Else Matters)
2- Iron Maiden (Run to the hills, Children of the damned, 22 Avacia Avenue, Number of the Beast)
3- The Rolling Stones (Mothers little helper, She's a rainbow, Take it or leave it, Gimme Shelter)
Bästa banden och låtarna :gitarr:
RHCP (So much I)
John Frusciante (Song to sing when Im lonely)
Funkazarus Rex (AdLib)
Dragonforce - Dom två senaste albumen
All That Remains - Six,Not Alone och This calling
Slipknot - Pulse Of The Maggots,Before I Forget,Wait And Bleed och Disasterpiece
1. Queen - Bästa bandet någonsin
2. AC/DC
3. Kiss
1. Opeth (A Fair Judgement, Masters Apprentice, Burden, Ghost Of Perdition, The Night And The Silent Water)
2. Iron Maiden (Powerslave, Wasted Years, Hallowed Be Thy Name, The Legacy, Flash Of The Blade, Remember Tomorrow)
3. Metallica (Welcome Home (Sanitarium), Fade To Black, Battery, Master Of Puppets)
Även om det bara var 3 så är även värt att nämna:
4. Lacuna Coil (Daylight Dancer, Heaven's A Lie, 1.19, To Live Is To Hide, My Wings)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in