Legenden Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Fyllde just år och vill köpa ett Wii, men är det värt att köpa det? Med tanke på att jag är ett Nintendo Freak och älskar super smash bros, men ligger och väger på om jag ska eller inte köpa ett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 köp du lär inte bli besviken kommentaren har skrivits av den största nintendofreaket :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Hur mycket pengar har du? Tycker du ska köpa ett PS3 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Nej jag tycker du ska köpa ett wii. En prisvärd konsol som är relativt billig på marknaden! Har en del riktigt högklassiga spel där bland andra Zelda, Mario Kart, Super smash, Super Mario galaxy, metroid prime etc! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Spara till en bra dator istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Datorer har de flesta :) men wii är alltid kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 du wacko tror duhan har skrivit en kommentar utan dator tänk lite innan du skriver <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Köp Wii! Wii går framåt med STORA steg! Ni som har följt E3 vet vad jag pratar om. :) Sök på Nintendo E3 på google, så ska du få se vad som kommer till Wii. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 DET ÄR LUUUNGT VÄRT KÖPET!!! ^-^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Köp Wii! Wii går framåt med STORA steg! Ni som har följt E3 vet vad jag pratar om. :) Sök på Nintendo E3 på google, så ska du få se vad som kommer till Wii. ;) Skojar du? Nintendo på E3 var värdelöst.Vi fick gameplay på Animal Crossing, en mikrofon och ett litet "vi jåbar me pikmin 3". Sen om man gillar spel som Wii Music, Wii Sports och alla dessa spel som ska användas med vågen är det ju en annan femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 du wacko tror duhan har skrivit en kommentar utan dator tänk lite innan du skriver <_<roflnobbcake Spara till en bättre dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Köp Wii! Wii går framåt med STORA steg! Ni som har följt E3 vet vad jag pratar om. :) Sök på Nintendo E3 på google, så ska du få se vad som kommer till Wii. ;) Skojar du? Nintendo på E3 var värdelöst.Vi fick gameplay på Animal Crossing, en mikrofon och ett litet "vi jåbar me pikmin 3". Sen om man gillar spel som Wii Music, Wii Sports och alla dessa spel som ska användas med vågen är det ju en annan femma. Det kommer en uppgradering av Wii-moten och massa spel som utnyttjar plattan. Spelkänslan kommer bli fantastisk! Varför tycker du att Xbox 360 och PS3 är bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.