Gäst stamper Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Skrivet 19 Juli 2008 (redigerat) Hej, när jag jag ska fylla på subscription på mitt wow konto står det: Greetings! The ability to add a payment has been turned off on this account. This could be due to a payment issue that is being investigated or to a permanent closure of this account (check your account status). If you believe that this could be related to a payment issue, could you please contact our Billing Support team via www.wow-europe.com/en/support/with the following information: 1. How many account are you paying for with this card? 2. Have you tried to enter your payment method with just one card? 3. Is your bank based in a country other than the one in which you are residing? Varför får jag det här meddelandet ? :huh: Redigerat 19 Juli 2008 av stamper
Gäst stamper Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Skrivet 19 Juli 2008 Bannat? Jag vet inte, men jag borde inte va de eftersom jag spelade nån timme innan min subscription tog slut =/
Blitzcat Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Skrivet 19 Juli 2008 Ska försöka kolla upp vad status frozen betyder. Synd att supporten via telefon bara är öppen till 20:00..
Zaff Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Skrivet 19 Juli 2008 Frozen = Du har ingen subscription. Du har alltså slutat paya. Inte bannat.
Gäst stamper Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Skrivet 19 Juli 2008 Jag kan inte skriva mail till blizzard heller för det står: An error occurred on the page. Please check the fields below and correct before submitting again. Please fill in the fields: Även om jag har fyllt i allting.
Blitzcat Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Skrivet 19 Juli 2008 Blizzards web brukar vara lite fel ibland, testa igen imorgon.
Hivee Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Skrivet 19 Juli 2008 Om du är bannad står det Banned eller Suspended
Garone Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Skrivet 19 Juli 2008 Som killen i ett par inlägg ovanför mig sa: Det står Frozen för att du inte har satt upp en subscription för den här månaden.
Apex Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Skrivet 19 Juli 2008 Problemet var väl att han inte kunda lägga in ett nytt gamecard? oO Det är inte så att det är ett trail account eller?
Gäst stamper Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Skrivet 19 Juli 2008 Det är ett helt vanligt account med Wow+Tbc och problemet är att jag inte kan fylla på min gametime.
Garone Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Skrivet 19 Juli 2008 Det är ett helt vanligt account med Wow+Tbc och problemet är att jag inte kan fylla på min gametime. Jo, klicka på 'set up a subscription'
Rekommendera inlägg