Hoppa till innehåll

"en Lillebrors Liv" - Blogg.


Sidney
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

Hade tänk att börja blogga lite och kolla om det är kul. Bloggen kommer handla om det som hänt mig under de senaste dagarna m.m., alltså nästan allting. Kommer försöka uppdatera nästan varje dag. Jag kommer hellre göra korta och många än långa och några då det är roligare att läsa korta och många.

 

"En Lillebrors Liv" - blogg. http://www.metrobloggen.se/lillebrors

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Designen var inte allt för lockande om du frågar mig och jag vet inte varför men din blogg faller mig inte riktigt i intresse. Det är inte nödvändigtvis dåligt skrivet, det kanske är det att bloggar i överhuvudtaget inte direkt är något som faller mig in. Men credit för att du lägger ut den publikt, det är det inte alla som skulle göra. Noterade även en del stavfel, då menar jag inte dyslexi felstavningar utan snarare uteblivna bokstäver. Det är ju självklart inte ett stort problem men det är något jag stör mig på lite ibland. Ett tips är även att försöka få in lite mer bilder på dina blogg poster.

 

Men i övertag bra initiativ att lägga ut den publikt på ett forum, något som kanske får mer folk att skriva bloggar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...