💬
Logga in
Fuska.se

"en Lillebrors Liv" - Blogg.

16 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Hej!

Hade tänk att börja blogga lite och kolla om det är kul. Bloggen kommer handla om det som hänt mig under de senaste dagarna m.m., alltså nästan allting. Kommer försöka uppdatera nästan varje dag. Jag kommer hellre göra korta och många än långa och några då det är roligare att läsa korta och många.

"En Lillebrors Liv" - blogg. http://www.metrobloggen.se/lillebrors

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag vet inte varför jag älskar ditt skrivande , men jag kommer bevaka den :)

Nivå 7 · Fuskare

Finfin skrivande ^^, .. Och desinen är inte heller så jättetokig.. Kanske lite.. tomm x'D!

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #4

Jacquot: Tack tack. Ju mer desto roligare.

95alexander95: Designen valde jag bara. Är ingen höjdare på sånt där.

20 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare

Jahapp ^^ .. Dom flesta brukar klaga på att det är en gratis "template", men ditt skrivande är så bra så jag struntar i det ^_^ ... MvH Alexander P12!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tycker inte om tacopizza , ush! XD

Btw Jag såg programmet på SVT2..

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #7

Okej. Fuska.se's användare är mycket schysstare än hamsterpaj.net's användare. Gjorde en användare där bara för att försöka få mer läsare. Vad får man till svar? "Ännu en meningslös blogg" m.m.

Go fuska.se Go

21 Jul 2008

Hmm, Intressant liv du har :P

Inte varenda dag man slår foten i golvet och huvet i bordet :)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Man måste bara älska slutet på ditt senaste "inlägg"!

"PS. Bajen vann med 1-0 mot Örebro. Hammarby Hammarby Hammarbyyy!"

De e va jag kallar grajjor!

23 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare

Nice, själv skulle jag inre orka skriva blogg :P

24 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare

Hur gammal är du?

Bra skrivet hur som.

29 Jul 2008
Nivå 2 · Novis

Designen var inte allt för lockande om du frågar mig och jag vet inte varför men din blogg faller mig inte riktigt i intresse. Det är inte nödvändigtvis dåligt skrivet, det kanske är det att bloggar i överhuvudtaget inte direkt är något som faller mig in. Men credit för att du lägger ut den publikt, det är det inte alla som skulle göra. Noterade även en del stavfel, då menar jag inte dyslexi felstavningar utan snarare uteblivna bokstäver. Det är ju självklart inte ett stort problem men det är något jag stör mig på lite ibland. Ett tips är även att försöka få in lite mer bilder på dina blogg poster.

Men i övertag bra initiativ att lägga ut den publikt på ett forum, något som kanske får mer folk att skriva bloggar ;)

3 Aug 2008
Nivå 3 · Lärling

Bra sida :cool:

14 Aug 2008
Nivå 6 · Fuskare

Gillar hur du skriver,kommer nog besöka bloggen i framtiden.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #15

Om ni närkt det har jag lagt ner bloggen. Tyckte inte att det var särskilt roligt att blogga. Det jobbigaste är hur man ska börja och avsluta, resten kommer av sig själv.

Och ni som säger att ni inte gillar designen kan jag bara tala om att det var en förvald design för jag är inte någon hejare på sånt.

Nivå 4 · Lärling Moderator

Jag tycker bloggen var jävligt tråkig. Själv så anser jag att det är totalt ointressant att läsa om personers liv och vad de gör under helgen. Tycker det är mer intressant att läsa vad man har för åsyner på saker och ting och lite annat som inte berör det "vardagliga livet", men med tanke på att du verkar vara ganska ung så är detta en väldigt bra början. Kör på http://messenger.msn.com/MMM2006-04-19_17.00/Resource/emoticons/thumbs_up.gif

15 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare

ja det här en bra början så fortsätt så Sidney! :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in