ThaNooB Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Skrivet 22 Juli 2008 Jag har varit på semester och nu när jag kom hem så har jag jättelite minne på min hårddisk. (Med operativsystemet på) När jag stack hemifrån så var allt bra. Men idag när jag tryckte igång cs 1.6 kom det upp ett meddelande där det stod: Steam - Varning om diskfragmentering Dina spelfiler har hög diskfragmenteringsnivå. Det kan innebära att de tar lång tid att läsa in filerna och kan ge dåliga spelprestanda. Om du vill kan Steam optimera dina spelfiler nu. Det tar omkring en minut. Alternativ: Starta spel och Kör defragmentering Vad händer om jag tar Kör defragmentering? Snälla hjälp fort. Jag antar att det har något att göra med att jag har lite minne på hårddisken. :unsure: :( :o Jag har avinstallerat Photoshop ifall det skulle hjälpa. Men så ser jag på lägg till och ta bort program att jag har ett Java 6 Update 6 och ett Java 6 Update 7. Kan jag ta bort Java 6 Update 6? Den är ju äldre eller?
Ceto Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Skrivet 22 Juli 2008 Du kan ta bort java. Men då kommer du ej kunna använda program som kräver java eller spel.
ThaNooB Skrivet 22 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 22 Juli 2008 Det vet jag, men det fanns 2 stycken Java fast 2 olika versioner. Samma version av Java fast en var en nyare uppdatering liksom. Btw, så funkar 1.6 nu iaf.
Ceto Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Skrivet 22 Juli 2008 Ja men det är bättre att du använder nya uppdateringen av Java
Rekommendera inlägg