Hoppa till innehåll

Ny Design På Animéblogg


Njugen
 Dela

Rekommendera inlägg

Okej... jag kanske överdrev lite i rubriken. Men here it comes!

 

http://thaiswebb.blogg.se

 

Nu i sommartider passade jag att byta design på bloggen. Till alla tvekare; Nej, jag har inte köpt designen och jag har inte snott den heller, allt du ser framför dig har jag gjort själv efter en viss möda och dåligt väder därute. ^^

 

Många klagade på att den förra designen på bloggen var alldeles för tom och tråkig och att en viss svart meny längst uppe inte passade in... och javisst höll jag med om den saken, så då jag igår började skissa på den nya designen så var det självklart att den inte skulle få vara alldeles för tom, och opassande färger skulle heller inte få förekomma. Lösningen på det var och är självklart att bygga en färgstark design. Till en början hade jag stora problem med färgvalen eftersom jag inte hade en aning om vilken kombination som skulle sitta bäst, men senare fick det bli en blå-orange-vit-grön färgschema efter en hel del experimenterande.

 

Sedan gjorde jag ett val som jag aldrig tidigare har gjort när jag bygger en design... jag valde nämligen tema. Temat för denna design är fjärilar och sommar, vilket jag hoppas att designen uttrycker någorlunda bra. Dock har jag inte kommit på något passande namn för designen... än! Men har du ett bra namn så får du gärna föreslå det i kommentarerna. :)

 

http://img240.imageshack.us/img240/5351/butterflydesignfa8.jpg

 

Nu till det som jag vill be er om; Åsikter! Vad tycker ni om designen? Stort eller smått, vitt eller blått - Jag är öppen för alla sorters kommentarer. Glöm inte att motivera era åsikter. ^^

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Off topic:

1. Snygg design!

2. Jag stör mig på all blogg.se reklam!

 

On topic:

Jag har inga åsikter på den. Men jag tycker inte att det ser ut som en animé blogg. Men det hade ju sommar som tema så det kanske inte är meningen. Men jag har ett bra namn till den: Sommartider, kanske inte det bästa men jag tycker att det passar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jupp, den är riktigt snygg... Förutom att jag tycker nästan att boxarna inte ser så bra ut (Veckans urval och Senaste inläggen). Asså jag tycker bara att det ser lite.. kladdigt ut liksom! Annars var den toppen :cool:

Vad tycker du att jag kan göra för att förbättra dom boxarna?

 

Off topic:

1. Snygg design!

2. Jag stör mig på all blogg.se reklam!

 

On topic:

Jag har inga åsikter på den. Men jag tycker inte att det ser ut som en animé blogg. Men det hade ju sommar som tema så det kanske inte är meningen. Men jag har ett bra namn till den: Sommartider, kanske inte det bästa men jag tycker att det passar.

Jag har inga planer på att köpa bort blogg.se-reklamen i dagsläget, istället har jag lagt till lite mer reklam på bloggen för att få fler besökare. Får se hur det går med bloggen innan jag bestämmer mig. Under tiden kan du som inte vill se reklam använda dig av något sorts Adblockprogram. Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...