Gäst stamper Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 ?Dom droppar från Illidan, Sista bossen i BLack Temple.Och svärden heter "Warglaive of Azzinoth" :)
Garone Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 'Brukar ha'? Det är väldigt få som har dem. :S
LMFAO Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 'Brukar ha'? Det är väldigt få som har dem. :S sätter 5 spänn på att han lirar privat server
Hivee Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 'Brukar ha'? Det är väldigt få som har dem. :S sätter 5 spänn på att han lirar privat server 10
garkan Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 (redigerat) sätter 5 spänn på att han just såg wow hos en kompis och åkte hem o spelade det i 8 timmar och har en level 2 rogue på servern Stormscale och hajjar noll av spelet.. BTT: Warglaives of Azzinoth, det finns 2 st, några som ÄR oranga och några som ÄR gröna. Redigerat 23 Juli 2008 av garkan
Hivee Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 sätter 5 spänn på att han just såg wow hos en kompis och åkte hem o spelade det i 8 timmar och har en level 2 rogue på servern Stormscale och hajjar noll av spelet.. BTT: Warglaives of Azzinoth, det finns 2 st, några som ÄR oranga och några som ÄR gröna. De oranga är någon typ av private server prototyp
LMFAO Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 sätter 5 spänn på att han just såg wow hos en kompis och åkte hem o spelade det i 8 timmar och har en level 2 rogue på servern Stormscale och hajjar noll av spelet.. BTT: Warglaives of Azzinoth, det finns 2 st, några som ÄR oranga och några som ÄR gröna. De oranga är någon typ av private server prototyp det är leotheras weps modell har jag för mig
Gäst wAcko Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 sätter 5 spänn på att han just såg wow hos en kompis och åkte hem o spelade det i 8 timmar och har en level 2 rogue på servern Stormscale och hajjar noll av spelet.. BTT: Warglaives of Azzinoth, det finns 2 st, några som ÄR oranga och några som ÄR gröna. De oranga är någon typ av private server prototyp det är leotheras weps modell har jag för mig Ja, men själva modellen fanns redan i patch 1.12 eller något sådant. tidigare har jag för mig.
Garone Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 sätter 5 spänn på att han just såg wow hos en kompis och åkte hem o spelade det i 8 timmar och har en level 2 rogue på servern Stormscale och hajjar noll av spelet.. BTT: Warglaives of Azzinoth, det finns 2 st, några som ÄR oranga och några som ÄR gröna. De oranga är någon typ av private server prototyp det är leotheras weps modell har jag för mig Ja, de är typ glödande röda och mycket mindre. ( Modellen heter dock Warglaive of Azzinoth. )
NeedforSpeed Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 24 Juli 2008 Nej jag kör inte private server men eftersom jag är noob på wow är det bra att få reda på mer om spelet så det blir roligare att köra.
Rekommendera inlägg