När jag vinner VM så har jag alla klubblag, men när jag stänger av, och nästa dag när jag sätter på har alla klubblag raderats :( Varför händer det så??
Football Mania!
jag vet itte men på min sonic advance e det precis detsamma! jag hade klarat en skitsvår boss på fjärde banan och sen när jag stängde av och gick in dagen därpå så var jag precis i början av 4 bana!!!
Det var så det hände för mig också! Jag var tvungen att köra om hela VM :(jag vet itte men på min sonic advance e det precis detsamma! jag hade klarat en skitsvår boss på fjärde banan och sen när jag stängde av och gick in dagen därpå så var jag precis i början av 4 bana!!!
va tråkigt! jag fattar faktiskt itte vad som e konstigt för på sonic så kan man itte spara! så det ska spara av sig själv!
du kanske inte spara :huh:
men man kan itte! det finns iaf itte nån ruta där man isf ska klicka på! det e helmysko!
Jag sparade, men det händer så fast jag sparar!du kanske inte spara :huh:
jaha han pratade me dig...
Vet itte, tror det...jaha han pratade me dig...
ja för jag sa ju att jag sparade då måste han ju prata me dig typ... :)
:unsure: opps fel forum
minneskortet??? till gba? det finns väl för ** gubbar inget minneskort till gba???minneskortet kanske va fullt :huh:
Nej, det finns inte.(Zorro @ 26/03-2004 19:06:53)minneskortet kanske va fullt :huh:
minneskortet??? till gba? det finns väl för ** gubbar inget minneskort till gba???