Heaz Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 När jag vinner VM så har jag alla klubblag, men när jag stänger av, och nästa dag när jag sätter på har alla klubblag raderats :( Varför händer det så?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jag vet itte men på min sonic advance e det precis detsamma! jag hade klarat en skitsvår boss på fjärde banan och sen när jag stängde av och gick in dagen därpå så var jag precis i början av 4 bana!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jag vet itte men på min sonic advance e det precis detsamma! jag hade klarat en skitsvår boss på fjärde banan och sen när jag stängde av och gick in dagen därpå så var jag precis i början av 4 bana!!! Det var så det hände för mig också! Jag var tvungen att köra om hela VM :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 va tråkigt! jag fattar faktiskt itte vad som e konstigt för på sonic så kan man itte spara! så det ska spara av sig själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 du kanske inte spara :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 men man kan itte! det finns iaf itte nån ruta där man isf ska klicka på! det e helmysko! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 du kanske inte spara :huh: Jag sparade, men det händer så fast jag sparar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jaha han pratade me dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jaha han pratade me dig... Vet itte, tror det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 ja för jag sa ju att jag sparade då måste han ju prata me dig typ... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 (redigerat) :unsure: opps fel forum Redigerat 28 Mars 2004 av drage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 minneskortet kanske va fullt :huh: minneskortet??? till gba? det finns väl för ** gubbar inget minneskort till gba??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg