johan_10 Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Är det ngn som vet hur ja fixar så mitt bluetooth i datan funkar, så ja kan koppla ihop min mobil med datorn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Krävs att du har en bluetooth adapter till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johan_10 Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Krävs att du har en bluetooth adapter till datorn. de har jag ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Till att börja med. 1. Vad har du för operativsystem? 2. Har du någon manual som du kan läsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johan_10 Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Till att börja med. 1. Vad har du för operativsystem? 2. Har du någon manual som du kan läsa? 1. Windows Vista Basic 2. ja jag har läst igenom den men där står det inget om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Har du installerat drivrutinen? Om du har det så ska Windows/datorn hitta mobilen och mobilen ska hitta datorn. Du borde kunna se en ny enhet i "Den här datorn". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johan_10 Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Har du installerat drivrutinen? Om du har det så ska Windows/datorn hitta mobilen och mobilen ska hitta datorn. Du borde kunna se en ny enhet i "Den här datorn". jo, men dom hittar inte varandra ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Har du ställt in i mobilen att andra ska kunna se den? Jag har inte använt bluetooth i Windows. Men Vista kanske har en likvärdig inställning någonstans. Det kanske är någon säkerhetsinställning i vista som blockar det. Det är vista 32bit ud har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johan_10 Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 jag har inställt i mobilen, men när ja ändrar inställningarna i blutooth i datan så står de att de inte kunde utföras.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 hmm, konstigt. Jag vet tyvär inte så mycket mer. Jag har inte hållit på med bluetooth så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 har haft ett problem med något IVT-bluetooth om det är det du har i minst ett år, provat att installera om flera gånger utan resultat, det funkade innan och sedan bara slutade funka. när jag skaffade min laptop med inbyggd bluetooth så funkar det utan problem... så det är förmodligen inte din mobil iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.