Dinglo Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 tja, finns dom hära bilarna i gta san andreas ps2 ? kolla videon bilarna han/hon bläddrar i.. Oj, glömmde lägga in videon här : Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Nä, tror inte det. Det är nog mods. Eller vissa finns nog och vissa är mods tror jag. Har inte spelat SA på flera månader. De sista som han pimpar/stylar är mods. Det står Mitsubishi på den. Så den är en mod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Subaru Imprezan finns ju verkligen i GTA San Andreas annars <_< Btw, kan man köpa bilar? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dinglo Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Man kan väl inte köpa bilar? Och företen vad är Subaru Imprezan ? om det är en bil so fanns den endo inte i bilarna han bläddra i... kan du skika en bild på Subaru Imprezan ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Man kan väl inte köpa bilar? Det var det jag frågade om! Det måste väl också vara en mod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dinglo Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) What Is Subaru Imprezan ? Du har skrivit Subaru Imprezan finns ju i verkligheten i san andreas.. Redigerat 29 Juli 2008 av Dinglo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Det var ironi. "Subaru Imprezan finns ju verkligen i GTA San Adreas annars <_< " sa jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Man kan väl inte köpa bilar? Det var det jag frågade om! Det måste väl också vara en mod. Japp, det är en mod. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 tja, finns dom hära bilarna i gta san andreas ps2 ? kolla videon bilarna han/hon bläddrar i.. Oj, glömmde lägga in videon här : Jaa , Det Är modd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Tusan också. Såg nyss att bilen som är på videon är på en Mitshibishi (stavning?). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Mitsubishi* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg