💬
Logga in
Fuska.se

Oot

41 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

d e ju jätte svårt att hitta inne i Jabu Jabu's belly!

Det är svårt för att man hoppar ner i fel hål hela tiden. Hade också problem med det i början! Man blir rätt sur, eller hur? Men vänta bara tills du kommer till Bottom of the Well. Samma sak, fast värre... ;)
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #22
nja.. det är det kortaste templet tycker jag.. säg var du fastnat så kanske vi kan hjälpa till

Jag e på ett ställe där man ska trycka ner en sån sak, men jag e för lätt.

Nivå 7 · Fuskare

du ska hoppa på knappen när du bär zora tjejen. hoppas du har fattat att man ska göra det :

3 Apr 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #24

aha, tack.

5 Apr 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #25

Nu har jag blivit vuxen :) Men d e bara ett problem: När man tar upp Master sword kommer Sheik, hon säger att man ska gå till Kokirio villige. Vad ska man göra där??!!

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #26

kan någon svara!?

Nivå 7 · Fuskare

du ska gå till kyrkogården.. ta och flytta gravstenen som finns på "översta våningen" längs till vänster.. (finns blommor framför) där är dampé som du ska jaga och sedan får du hookshot :)

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #28

okej, jag var där nere så såg jag honom men då visste jag inte att d var han så jag stack igen

Nivå 4 · Lärling

okej, jag var där nere så såg jag honom men då visste jag inte att d var han så jag stack igen

Du ska rejsa mot honom.
Nivå 6 · Fuskare

Du måste vara där hos honom inom 1minut och 7secunder

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #31
Du ska rejsa mot honom.

e han snabb?

6 Apr 2004

han e inte så snabb man ska följa efter honom!

men du får inte tappa bort honom eller springa in i fel rum då kommer du till början.

Men om du hinner ifatt honom så får du hookshot.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #33

jag har Hook shot nu, men var ska man sen? till Lost woods?

Nivå 4 · Lärling

jag har Hook shot nu, men var ska man sen? till Lost woods?

Ja, det ska du. Du ska ända till Sacred Forest Meadow, där du träffade Saria en gång som liten.
7 Apr 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #35

men d finns ju sånna där monster som har ett spjut, jag klarar bara att döda den första men dan andra går inte :(

Nivå 4 · Lärling

men d finns ju sånna där monster som har ett spjut, jag klarar bara att döda den första men dan andra går inte :(

Smyg bakom dem och skjut dem med hookshot. Den sista kan du förlama med bombchus och sen döda med svärdet eller bara springa förbi honom.
8 Apr 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #37

vad e bombchus?

Nivå 7 · Fuskare

det är krypande bomber.. finns att köpa i vissa affärer. men enklast är att bara gå sick-sack (den sista). Dom med spjut kan du skjuta hookshot på så tror jag dom stelnar så du kan slå med svärdet på dom :). (jag använde däremot bomber som ajg kastade in när dom gick förbi.

Nivå 4 · Lärling

Vill inte lägga mig i, men om ni vill ta hjärtbiten i lådan i kyrkokården, ställ er på Dampes grav så kan ni skuta er till lådan med longshoot, så slipper ni slösa slantar på killen som gör det dyrare hela tiden (Himla turistfälla... <_< )

9 Apr 2004
Nivå 6 · Fuskare

Den guiden som jag tog när jag blev stor, var på Zelda.com

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in