↗ till inläggethuh?Kan någon skicka länk till där man laddar ner "Spela in på datorn program"?
Bounty Hunter Video 1
↗ till inläggethttp://www.download.com/3120-20_4.html?tg=...02&tag=srchKan någon skicka länk till där man laddar ner "Spela in på datorn program"?
Går det att använda till typ cs också?
vet inte,borde väl gå.
↗ till inlägget↗ till inläggetinte om filen ska bli .avi då laggar det inte,inte för mig iafCamtasia är uselt, det enda det gör är att ta på datorns kraft (använder über mkt cpu och ram) så allting laggar och resultatet blir en laggig film.
Själva camtasia tog 1.5g ram, och spelet jag recordade tog 500mb ram, det laggade skadligt mycket kan jag säga.
↗ till inlägget↗ till inläggetCamtasia är uselt, det enda det gör är att ta på datorns kraft (använder über mkt cpu och ram) så allting laggar och resultatet blir en laggig film.
inte om filen ska bli .avi då laggar det inte,inte för mig iaf
Själva camtasia tog 1.5g ram, och spelet jag recordade tog 500mb ram, det laggade skadligt mycket kan jag säga.
det slutar efter ett tag
↗ till inlägget↗ till inläggetCamtasia är uselt, det enda det gör är att ta på datorns kraft (använder über mkt cpu och ram) så allting laggar och resultatet blir en laggig film.
inte om filen ska bli .avi då laggar det inte,inte för mig iaf
det slutar efter ett tag
Spelade in 2 timmar med det lagget, så det slutade aldrig för mig. :(