Har 6 achivements kvar behöver hjälp med att klara campaign på legendary.
Rezex15 är gamertag
Har 6 achivements kvar behöver hjälp med att klara campaign på legendary.
Rezex15 är gamertag
Du vet att jag hjälper dig :) men jag kan inte just nu för jag har lite annat för mig. Men senar om du har tid...
Jag e på, gamertag Dezen Jr.
↗ till inläggetAdda mig gamertag emaxeJag e på, gamertag Dezen Jr.
gjort
EDIT: Om det blir ngn nästa gång kanske vi bör jobba på kommunikationen? :P Va lite svårt att spela när man inte kunde snacka.
↗ till inläggetSå sant :P köpte ny mic ikväll :D Råkade sätta mig på min gamla -.-'gjort
EDIT: Om det blir ngn nästa gång kanske vi bör jobba på kommunikationen? :P Va lite svårt att spela när man inte kunde snacka.
Själv har man inte riktigt förståt hur man använder skiten :P
↗ till inläggetJaa, jag har en mic men vet inte vart den e -.- Fast jag letar upp den. :P↗ till inläggetSå sant :P köpte ny mic ikväll :D Råkade sätta mig på min gamla -.-'gjort
↗ till inläggetDå får du väll lära dig :PSjälv har man inte riktigt förståt hur man använder skiten :P
Care to explain? :P
↗ till inläggetMin funkar så fort jag pratar i den oO :P.Care to explain? :P
↗ till inläggetHaha, trådlös?↗ till inläggetMin funkar så fort jag pratar i den oO :P .Care to explain? :P
Inte jag :P sätter min i dosan sedan funkar den :D
↗ till inläggetTufft juh ;:Inte jag :P sätter min i dosan sedan funkar den :D
så det blir som när man snackar över msn? ingen Push to talk?
Tror inte man behöver trycka på någon knapp oO
Illa, då kan man ju inte spela och sjunga samtidigt :( :P
Haha klart man kan :P Man får be dom andra använda öronproppar xD
Mjoo, fast då blir det problem när man ska säga ngt viktigt ;)
↗ till inläggetHmm ja sant. Då får du sjunga det du skulle säga högt som f*n. :PMjoo, fast då blir det problem när man ska säga ngt viktigt ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in