Hoppa till innehåll

Hayashi Ninja


Torayami
 Dela

Rekommendera inlägg

Var hälsade mina fränder!

 

Jag och mina vänner har en parkour grupp som heter Hayashi ninja. Vi gör filmer som är roliga/ allvarliga/ konstiga m.m. filmer som jag hoppas ni fattar tycke för.

 

Vår hemsida (Inte klar ännu) Hayashininja.com Youtube

 

Dessa är några:

 

Min och Loves parkour film som visar lite vad vi kan innan våran sommar träning.

 

 

Hoppas ni har roligt.

 

(Jag förstår om detta bryter mot §3.5 och/ eller §3.6. Men jag hoppas att det fårstå kvar eftersom jag kan tro att vissa kommer gilla filmerna)

post-28551-1217597009_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var hälsade mina fränder!

 

Jag och mina vänner har en parkour grupp som heter Hayashi ninja. Vi gör filmer som är roliga/ allvarliga/ konstiga m.m. filmer som jag hoppas ni fattar tycke för.

 

Vår hemsida (Inte klar ännu) Hayashininja.com Youtube

 

Dessa är några:

 

Min och Loves parkour film som visar lite vad vi kan innan våran sommar träning.

 

 

Hoppas ni har roligt.

 

(Jag förstår om detta bryter mot §3.5 och/ eller §3.6. Men jag hoppas att det fårstå kvar eftersom jag kan tro att vissa kommer gilla filmerna)

inte så jätte tråkiga faktist, förstår att allt inte kan vara perfekt, men undrar vad för kamera använder ni?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu har jag en ny kamera (Film och tv elev;P) som heter Panasonic NV-GS500 med en stereo mick från röde (Ej använda ennu). Men för dem gamla filmerna använde vi en JVC GR-D320E.

Varför undrar du??

så du menar att ni använde denna kamerra: http://www.pricerunner.se/pe/8-581197/Vide...pertrecensioner det blev ganska bra bild:D undrar flr att jag kanske ska köpa en egen och vill ju veta hur kvallen blir.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jovisst kvaliten på bilden är helt ok. Men ljudet är sådär eftersom man hör ljudet av bandet som rullar i kameran (Fast så är det alltid om man inte använder mick) och den har ingen port för mick.

Då e det ju skit bra bild för en kamera under 2000kr.

 

Men vad använde ni för videoredigerings program da?

Redigerat av underwar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyckte bara sista filmen va ball för att det var parkour och det håller jag också på med.

Kommer ihåg när jag skulle ta tag i en typ 2,5 meter hög vägg så fick jag inte tag i taket. Däremot skrapades handleden hela vägen ner mot 2 stora gångjärn, tror fortfarande att jag har kvar ett ärr, orkar inte kolla när jag skriver >.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...