D48 Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 (redigerat) vilken av dom är bäst? och vilken serie är bättre än den andre, GS och GT ? sen undrar jag också om det är bättre att köpa ett ATI redon grafik-kort eller ett GeForce vad är fördelarna? Redigerat 3 Augusti 2008 av D48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 9900 är ju den nyaste, så den borde vara effektivast. GT är bättre än GS, TROR jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Nvidia Geforce 9900GS? Finns inte. så 8800GT blir det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 precis aldrig hör nåt om 9900, och jag har också för mig att GT är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Nvidia planerar 9900gs eller 9800gs, läste det någonstans, som ska ersätta 8800GS. GS modellerna är populära budgetmodeller som oftast inte får någon problem och funkar fint till en mindre peng, fast inget man har till klockning osv. GT ska va bättre iallafall, sedan GTX antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 GX2->GTX->GT->GS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 (redigerat) GX2->GTX->GT->GSDu glömde Ultra :meddum: =P ^^ och GTS Redigerat 4 Augusti 2008 av wiigamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 och M :P mitt laptopgrafikkort heter 8400M GS typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.