D48 Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 finns det ngt BRA och GRATIS sånt där ut some är enkelt att använda och ladda ner? som antiviruskyddet F-Secure? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Du kan inte förvänta dig allt för mycket från ett gratis antivirus skydd. Kan dock rekommendera Nod32, det kan du testa gratis i 30 dagar sen kan du förlänga din licens för en billig slant. Nod32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Gratis AVG ha så roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 (redigerat) http://free.avg.com/ AVG har funkat svinbra för mig^^ Redigerat 4 Augusti 2008 av Raffed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 http://free.avg.com/ AVG har funkat svinbra för mig^^ kan ni också skriva vad som följer med eller? jag undrar det :} Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Själv använder jag Avast!. Det har aldrig svikit mig, inte för att jag får brukar få virus men ändå. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Till AVG så får du Anti Spyware och Anti Virus, ingen brandvägg. Så jag föreslår att du använder Windows inbyggda brandvägg. AVG är nog det bästa gratis antiviruset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Använd Windows inbygga brandvägg, för det skadar inte om du har på det. AVG är hittils bästa gratisantiviruset, jag körde på det tills jag skaffade Nod32, fick aldrig någon virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Själv använder jag Avast!. Det har aldrig svikit mig, inte för att jag får brukar få virus men ändå. :P Jag med, men till Vista är det lite skumt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Använd Windows inbygga brandvägg, för det skadar inte om du har på det. AVG är hittils bästa gratisantiviruset, jag körde på det tills jag skaffade Nod32, fick aldrig någon virus. ok :D tackar då :D ska nog använda windows inbyggda brandvägg, men är inte den sådär dålig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Windows inbyggda brandvägg är inget bra. Använd comodo brandvägg om du vill känna dig mer säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 eller använd zonealarm firewall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.