tror jag har typ 200k men jag spelar inte längre.
Hur Mycket Cash Har Du?
Ca 300M >.<
Ca: 680k!
Halv Main-4 mil (ska köpa full sara)
Hel Main-100k och Dragon chainbodt
Skiller-2mil
Uppdatering:
Main (skiller ): 246M coins. (Har även ags, ss och alla barrows set förutom Verac).
Halv main (skiller) 24M.
Jag har mina solida 15mil fast jag har köpt lite armour så nu är det 7mil i cash.
11m i cash :D
ca 950K, är inte member.
17m i cash.
3.7m. Spenderat mycket på fletching och firemaking. Hade haft runt 6m annars. Jag har dragon scimmy (100k men ändå :P), full black d'hide, archer helm m.m.
jag hade som mest 26k när jag spelade, då köpte jag en rune dagger tror jag det var
Har typ 10M i saker+ pengar, men bara 100k eller 2.3M(beror på om min dragon axe har blevit såld, har inte kollat för spelar inte längre).
Köpte dragon platelegs, dragon med, rune plate, rune kite och rune boots. Har 2,9m nu vilket räcker nästan precis för att jag ska skaffa 99 fm. Sen ska jag skaffa 1,3m för 60 prayer. Efter det blir det MYCKET cash att skaffa för 85 fletch (ca. 12m +/-). Kommer nog tröttna på runescape innan dess, lär ta ca. 6 månader :'o
Allt som allt runt 1M skulle jag gissa. Det är rätt bra att döda Goblins.
Ja, sarkasmen var inte lätt att dölja märker jag. Själv skaffar jag pengar genom... Ehh... Vettefan o.O Vet inte..
lol jag har väl runt 150k. (har inte spelat på ett tag)
Nu har jag runt 400k men snart över 1m. Gör Yew Longbows ;) Sen har jag slösat 2,7m på Maple Logs.
↗ till inläggetOm du har använt Maple Logsen till något bra så är det inte slöseri.Nu har jag runt 400k men snart över 1m. Gör Yew Longbows ;) Sen har jag slösat 2,7m på Maple Logs.
500k
Hade 2m, den där piskan och diverse dragon saker när jag spelade.
Fick 40k av nån en gång så det blev väl det mesta, fast jag har inte kört på några år. :P