Fast nu gäller ju det inte members -.-
Bra Sätt Att Skaffa Pengar På Rs?
Köpra iron ores och göra te iron bars (med ring of forging)
Köpa airs för market o sälja för highest... eller så köper man bra saker som går upp o säljer när dom e som bäst
↗ till inläggetKöpa airs för market o sälja för highest... eller så köper man bra saker som går upp o säljer när dom e som bäst
om man ska få någon förtjänst på det sättet måste man handla för 1 m lr ngt liknande
↗ till inläggetvart står det att det inte gäller members?fast om man e member finns det massor med bra sätt att skaffa bra pengar...
↗ till inläggetSjälvklart räcket det inte att handla för 10k utan man får investera alla sina pengar(vilket är en chansning för det funkar inte alltid)↗ till inläggetvart står det att det inte gäller members?fast om man e member finns det massor med bra sätt att skaffa bra pengar...
↗ till inläggetSjälvklart räcket det inte att handla för 10k utan man får investera alla sina pengar(vilket är en chansning för det funkar inte alltid)↗ till inläggetfast om man e member finns det massor med bra sätt att skaffa bra pengar...
vart står det att det inte gäller members?
Brukar oftast gå. Massa folk som bara ska ha typ 100 air runes och köper för max. Så det går oftast..
själv säljer jag alltid för max. Om ingen köper inom 1-2 timmar (beror på vad för sak) så sänker jag
↗ till inlägget↗ till inläggetfast om man e member finns det massor med bra sätt att skaffa bra pengar...
vart står det att det inte gäller members?
Självklart räcket det inte att handla för 10k utan man får investera alla sina pengar(vilket är en chansning för det funkar inte alltid)
Brukar oftast gå. Massa folk som bara ska ha typ 100 air runes och köper för max. Så det går oftast..
själv säljer jag alltid för max. Om ingen köper inom 1-2 timmar (beror på vad för sak) så sänker jag
Alla som har brottom och inte orka vänta köper på max
"Alla som har brottom och inte orka vänta köper på max"
*känner sig träffad*
ja köper alla saker på max,har inte tid och stå o vänta. ;)
De gör faktiskt ja med om ja inet merchantar
Brukar vara folk som säljer för market... Testar alltid där först.
↗ till inläggetTar alltid längre tid + om du köper på max kan du få det för marketBrukar vara folk som säljer för market... Testar alltid där först.
↗ till inlägget↗ till inläggetTar alltid längre tid + om du köper på max kan du få det för marketBrukar vara folk som säljer för market... Testar alltid där först.
Tar inte längre tid om det ligger bud ute...
Gå upp i Wood-Cutting, och säl veden, eller PK:a jättemycket, på t.ex riddare.
Fiska, eller laga till mat eller så, så kan du sälja det du inte behöver.
Om du bara vill ha pengar, samla på allt du hittar, och sälj det i G.E. (Grand Exchange), som ligger i Varock.
Gå bakom Lumbridge Hill och hunta cows och ta bara deras CowHides, sätt in i bank deposit box.
Sen drar du iväg till Grand Exchange, låta dom säljas över natten och när du vaknar imorgon så har du sålt alla (om du har tur vilket man har oftast) och de kostar runtom 120 coins styck..
ett bra tips för newbies ;)
Om man är en noob så Iron ore och rune essence.Är man member så är flax ett bra alternativ.
Runecrafting?
men om du ska skaffa fett mycket cooking xp gör redberrie bie dem e typ 200 gp ea och man får fett mewd xp
Om man säljer saker får man ju mynt på RS :D men man får det ?
sålde en Guld bar
Jag fick typ 145 Kr på Rs