Vad var det roligaste ni visste när ni var små?
Det roligaste när jag var typ 4-7 år så var det att spela och godis eller så gälde det alltså bara att vara ute som det är nu med att vara ute, för mig í alla fall och datorn
Vad var det roligaste ni visste när ni var små?
Det roligaste när jag var typ 4-7 år så var det att spela och godis eller så gälde det alltså bara att vara ute som det är nu med att vara ute, för mig í alla fall och datorn
borde vara i allmänt forumet *anmäler tråd* aja, iaf, det roligaste jag haft var nog när jag spelade NES hos min mormor:O
När jag var 6 år spelade jag Quake 1. :P
EDIT:
Mycket roligt svar wAcko ;|
↗ till inläggetDu är fortfarande liten.Vad var det roligaste ni visste när ni var små?
när jag var typ 4 år hade jag en bergodal bana som var lika lång som mig :D den var kul, man släpte typ en bil så åkte den och kunde göra en loop
nintendo 64 när jag var typ 5-6
hmm jag spelade super mario på vårt super nindendo det funkar än:P
när jag typ var 2-3-4 år så tyckte jag om att köra nåt roligt data spel det var skit roligt då asså
När du var 2-3 gammal satt du i barnavagn ffs, dessutom så är du väl ungefär 6 nu eller? ;)
när jag va liten körde jag age of empire I och doom II hos min kusin xD
↗ till inläggetVad var det roligaste ni visste när ni var små?
Du är 10, men borde räknas som sju år: "Gälde"..
Så ganska onödigt att du startade den här tråden, sju, åtta, nio, 10, tre års skillnad.
Jag hade någon Disney-konsoll som man kopplade till TVn och spelade :P mina kusiner har den nu
Jag råka visst skriva i fel forum här.
Quake 3 spelade jag mycket när jag var mindre.
↗ till inläggetJag råka visst skriva i fel forum här.
Jo men grattis! :lol:
↗ till inläggetnintendo 64 när jag var typ 5-6
Flyttar till allmänt.
Bruka spela Monkey Island och LBA2 och nintendo nes när jag var runt 4-7 års åldern, sen va jag mäst med vänner från klassen
Är det roligaste alla har gjort när de var små att spela diverse tv-spel? :o
Seriöst..
Jag har svårt att komma på det direkt roligaste.
Men det kan ha varit när jag var på semester med min kompis och bodde i en stuga med hans familj :) Den veckan var underbar..
jag lekte med kottar, det var det roligaste jag visste.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in