💬
Logga in
Fuska.se

Majoras Mask

38 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #21

var får man den dära "lens of truth "?

Nivå 7 · Fuskare

du ska hitta ugglan.. han finns där ngnstans.. hoppa där hans fjädrar landar och du kommer hitta den där..

4 Apr 2004
Nivå 4 · Lärling

var får man den dära "lens of truth "?

Gå till Goron Shrine. Om du fortsätter förbi ingången kommer du till ett stup. Där väntar ugglan på dig. Följ efter honom genom att hoppa på fjädrarna. Du kommer till en grotta. I en kista finns Lens of Truth.
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #24

hmm, jag hittar inte ugglan...

Nivå 4 · Lärling

hmm, jag hittar inte ugglan...

Leta vidare! Han finns där nånstans :). Har du hittat stupet?
5 Apr 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #26

ne d har jag inte=(

Nivå 4 · Lärling

ne d har jag inte=(

Men det är inte alls svårt. Är du i närheten av Goron Shrine?
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #28

vet inte, står d någon stans att man e d?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Du måste klara Woodfall temple först.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #30

var hittar man Woodfall temple?

Nivå 6 · Fuskare

Woodfall ligger åt söder alltså man går igenom porten som är rakt framför där man startar alltid (Clock tower)

Nivå 4 · Lärling

var hittar man Woodfall temple?

Har du inte ens klarat Woodfall???!!! Men jag trodde du var vid Goron Shrine. Du frågade ju efter Lens of Truth. Du ska till Southern Swamp. Gå rakt söderut från södra porten.
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #33

Okej...

6 Apr 2004
Nivå 1 · Novis

Hur planterar man på väggar? jag har försökt jätte mycket men ja kommer inte på hur man ska göra hjälp mig :(

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #35

varför gör du en tråd om d och skriver här?

Nivå 1 · Novis

jag har klarat hela spelet med alla masker alla burkar och det bästa svärdet fary sword =) (stålt)

7 Apr 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #37
Woodfall ligger åt söder alltså man går igenom porten som är rakt framför där man startar alltid (Clock tower)

Jag springer rakt fram där jag börjar så kommer jag till en stor stock (som man kan gå igenom) sen när jag går in lite längre fram finns d 2 vägar att gå, vikken ska jag ta för at komma till woodfall?

Nivå 4 · Lärling

Jag springer rakt fram där jag börjar så kommer jag till en stor stock (som man kan gå igenom) sen när jag går in lite längre fram finns d 2 vägar att gå, vikken ska jag ta för at komma till woodfall?

Först ska du till Southern Swamp. Prova själv vilken väg som leder dit. ;)
8 Apr 2004
Nivå 11 · Veteranfuskare

rakt fram

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in