↗ till inlägget
Jah, jag är en lvl 32 Dwarf Hunter och har lite frågor.
Vill veta lite mer om dessa grupper eller vad det är. Och hur man gör en egen etc.
Är det dåligt att ha runt 30g vid lvl 32? ( sparar till mount )
Har ett Ancient War Sword men är det typ bättre med någon Yxa än ett svärd om man är Dwarf?
Behöver ett bra cash tips.
Har en Snow Leopard och en Mottled Raptor och är i Stranglethorn Vale. Borde jag typ byta min Leopard mot en Tiger eller liknande?
Hoppas att det inte är för mycket begärt :) Behöver inte svar på alla frågor samtidigt ifall ni inte har alla svar eller någon bra anledning att tipsa...
Grupper är förmodligen Party du tänker på, det är bara att klicka på en annan spelare och trycka på Invite (högerklicka på namnet) så hamnar ni i grupp om den accepterar. Annars kan du bli inbjuden. Fördelen med grupper är att ni kan ta svårare saker tillsammans och delar på XP, Loot med mera.
30g är inte så dåligt egentligen, beror på vilka proffessions man har. Själv var jag fattig vid den leveln, pengar får man snabbt vid högre level.
Hunters melee vapen spelar ingen större roll, välj något med Agility. På högre level så är Two-Hand ofta ett bra alternativ då de gör bra stats. Fast bäst är egentligen 2 One hand fast det är svårt att få tag i bra, oftast har man two-hand fram till Black Temple och Sunwell där många Hunters skaffar 2 enhands.
Vilket Pet du har på denna level spelar heller ingen större roll nu, välj något som kan tanka bra, en björn kanske.