Proccito Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Varje år är det ju olika quester som hör till olika högtider. men jag undrar om man typ kan hitta ett sånt ställe så att man kan göra dom questerna som midsommar quester och lunar festival quester Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 nope du får hålla dig till högtiderna fast om man kör lagg noob private server tror jag man kan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Man kan bara göra dom questen när det är den festivalen, och då brukar det vara i huvudstäderna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Gud jag har bara klarat en sån quest och det var på lunarfestival och den gubben raderade jag för jag startade på en annas server Det är alltid så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Du kan gå in på http://www.wow-europe.com/en/info/basics/e...s/calendar.html om du vill se när alla events är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg