Hoppa till innehåll

Söker Klan Tråden

Rekommendera inlägg

Gäst ihabba123
Skrivet (redigerat)

Hej det här är en söka klan och söka medlemmar tråd. Skriv in dina skills och steam namn.

Ihab

Söker en vanlig klan som spelar matcher och spelar för att det är roligt.

skills -MED-HIGH

Steam: Ihabba123

speciallitet: Bäst på att vara ct, bra på awp,ak och deagle.

Redigerat av ihabba123
Skrivet

1. Vadå skills?

2. Det heter CT inte police.

Men okej...

Skills: Med (beror på vem man möter xD)

Favvovapen: Colt, Ak 47, Deagle

Sorry för att jag går off-topic nu men jag blev lite små sur utav det här inlägget.

1. Vadå beror på vem man möter, du har ju fortfarande samma skill

2. Det heter Counter-Terrorist inte CT

3. Det heter M16 inte Colt

4. Det heter Desert Eagle inte Deagle.

On Topic :

Får man även skriva inlägg om att sin klan rekryterar etc?

Gäst ihabba123
Skrivet

Ja Nossload. Juste jag addade dig på steam men du har inte varit inne på över ett år!

Skrivet

Ja Nossload. Juste jag addade dig på steam men du har inte varit inne på över ett år!

Okej, vet inte ifall det här inlägget bryter mot chat regeln men aja..

Mjo, jag vet. Jag fuskade ju på det andra och olyckligtvis var jag trött och fuskade på en vac server och vart bannad så jag fick byta acc. Om du nu fortfarande är intresserad så är det bara att adda mig igen, Uberslammig.

Skrivet

Söker en bra klan. Jag är rätt dålig, men jag behöver en klan som kan lära mig lite... Jag är ingen helnoob, jag kan kontrollerna, kan spela, kan spraya... Spelar mest ct, jag köper mestadels 1.4, 4.3/4.6, 8.2, 8.3, 8.3, 8.4, 8.5, (8.6)

Det vill säga deagle, m4a1/awp, kelamr and helmet, flash x2, he, s6 och på bomb banor defus kit. Som terrorister kör jag samma vapen, fast ak47 istället för m4a1 då... Spelar en del, får inte spela för mamma, så inte när någon är uppe. Vilket inte är så ofta.

• Skapa ny...