💬
Logga in
Fuska.se

Arcane Mage, Op I Wotlk?

5 svar · startad

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #1

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=84837

Såg precis den filmen, den visar en deep arcane mage i WotLK, tycker ni det är lite OP? Själv är jag Arane Mage innan jag fick reda på dom nya tallentsen och kan inte vänta till WotLK släpps ;)

OP = Over Powered

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Omg ownage lol :P kanske en anning OP för min smak om jag skulle möta en sådan mage. Finns det inga videos med rogues? oO

Nivå 11 · Veteranfuskare

Orka kalla klasser overpowered innan WotLK ens släppts...

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är folk som 'tror' att talents etc. som är i betan är permanenta och kommer till 100% gälla i wotlk när det kommer ut.

OnT: har alltid tyckt att arcane är totalt värdelöst som mage (lirar fire pve själv) och någon arcane mage har då aldrig varit i närheten på att slå mig.

Dock som det ser ut på förhand får arcane några intressanta talents (atm.), dock är fire mycket skönare att lira.

11 Aug 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Arcanemages kan skapa förvånansvärt grym skada men det är manan som är problemet, men vem vet, kanske arcane är alla mages framtida specc?

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #6
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är folk som 'tror' att talents etc. som är i betan är permanenta och kommer till 100% gälla i wotlk när det kommer ut.

OnT: har alltid tyckt att arcane är totalt värdelöst som mage (lirar fire pve själv) och någon arcane mage har då aldrig varit i närheten på att slå mig.

Dock som det ser ut på förhand får arcane några intressanta talents (atm.), dock är fire mycket skönare att lira.

Just nu i betan är dom OP och det är klart att jag vet att det kan ändras

Jag kör en blandad pve/pvp spec just nu så jag får Slow och jag gillar det verkligen, aldrig provat frost^^ och jag ska fortsätta med arcane i WotLK

edit: och nu har tallents uppdaterats igen, ser ingen nerf, här är min spec för level 80 http://wotlk.wowhead.com/?talent=of0ifzMcdeGuMt0dfVbboM (build 8770)

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in