Hoppa till innehåll

Hjälp Att Vara Romantisk.....


Rekommendera inlägg

Okej, jag tar det ifrån början:

 

Jag träffade en tjej utomlands (men hon är ifrån Sverige), och när vi kom hem hade hon fått min msn osv. Då skriver hon att hon gillar mig och gjorde det utomlands också. Jag blir självklart glad och vi börjar chatta, och hon kommer 3-4 veckor senare hit med sin kompis för att träffa mig (och resten av mitt fotbollslag som var utomlands).

 

Konversationerna via sms före:

 

Hon: "Vi kommer vid 8 <33"

Jag: "Okej, <33"

 

*Kl kvart i 8*

 

Hon: "Vi tog fel buss och måste åka tillbaka, kommer om någon timme<33"

Jag: Okej, :/ <33 * tänkte att, det är ju lätt hänt*

 

 

*vid 9 tiden*

Hon "vi kommer vid 12" <---- inget hjärta

Jag: "okej? :/ <3"

 

*Kl 11*

 

Hon: "vi måste sova över här"

 

*här börjar jag bli lite misstänksam*

 

Jag: "okej???"

 

*börjar snacka med en kille från laget på msn*

 

Jag: "dom blev försenade, tog fel buss"

Han: nej dom är hos *killen som dom ska bo hos som också är från laget*, nu? :S

 

Det visade sig att hon hade lurat mig, och hade kommit i tid, och sen hade dragit ut med alla andra från laget, och dom frågade folk om folk ville hänga med så länge dom inte berättade för mig, :S

 

Så jag blev självklart förbannad, men hon frågar undrande vad jag är arg över, :s

 

Efter många frågor säger hon: "Vi skulle överaska dig, men sen kom dom andra från laget och vi gick ut istället."

 

Jag skriver att jag är arg, sviken, ledsen osv. hon gör---> :( <3 , jag behöver lite tid att tänka över så jag lägger mig och säger godnatt.

 

FRÅGA 1: Hon tkr att jag är dum som blev arg och kände mig sviken, äre så? (fick ju vänta i 4 timmar på henne)

 

Nu, idag provade jag ändå att försonas eftersom hon är så pass söt och trevlig annars, då säger hon: "ja, du var ganska elak" WTF?! jag sa att hon gjorde mig ledsen när hon svek mig.

 

Fråga 2: Var jag elak för att jag sa att jag kände mig sviken, arg, och inte gillar när folk ljuger?

 

Fråga 3: tänkte försöka vara romantisk för att få tillbaka det på fötter, nått tips, inte typ: gå ut och äta, för jag bor på landet, xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga 1: Nej.

 

Fråga 2: Är denna inte väldigt likt fråga ett? Samma svar här, du va inte elak eller något.

 

Fråga 3: Kan inte så mycket, men glo på någon film?

 

F.ö. så borde du inte försöka få till det, jag gissar på att samma sak kan hända igen. Notera att detta är vad jag hade gjort, mycket möjligt att det inte är ett så bra alternativ.

Redigerat av Nafrali
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill du ha en sån krånglig tjej egentligen? Som ljuger för att slippa träffa dig? Skit i henne. Dessutom är inte små hjärtan och smileys allting, du kanske kan kolla på texten i ett sms någon gång och om den innehåller någon som helst information.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...