Är d nån som har d?
Är d inge virus eller dylikt?
Är d nån som har d?
Är d inge virus eller dylikt?
Vad är det?
Gör man egna smilies lr?
Jag tror att det är en trojan/worm.. Inte säker.. Du kan fråga k3ng4 han är bra på sånt.
Jag fick en sån pop-up men jag trodde det bara var virus... det brukar va det.
Jag har Smiley Central
vad e det för sjukt? jag tror det kommer upp hos mig hela tiden!! vad e det för nåt? :huh:
det gör att du kan göra massor av rörliga smileysar på Msn Osv.
jaha då förstår jag!
hur får jag det????????????
Du går in på hemsidan, jag har det oxå! Det finns bilder då folk petar varandra i näsan och käkar upp snoret
Ja just det den BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!! eller han som tar från kompisen...
ni får en massa spioner i datorn bara så ni vet..
du menar trojanska hästar eller hur?ni får en massa spioner i datorn bara så ni vet..
nää pop-upps å sånt skit ..
Då är det bara att ladda hem Adware :rolleyes:ni får en massa spioner i datorn bara så ni vet..
Jag gjorde misstaget att ladda hem d och sen dess så har min dator inte varit sig själv.Jag slängde bort d för jag trodde att d skull lösa sig men d gjorde d inte så nu måste jag lämna in datorn på reperation *snyft*
Så ett litet råd ladda inte ner Smileycentra,d kanske inte blir fel på alla datorer men man vet aldrig helt säkert
Använd ett virusskydd och ad-aware så borde datorn bli upprensad.Jag gjorde misstaget att ladda hem d och sen dess så har min dator inte varit sig själv.Jag slängde bort d för jag trodde att d skull lösa sig men d gjorde d inte så nu måste jag lämna in datorn på reperation *snyft*
Så ett litet råd ladda inte ner Smileycentra,d kanske inte blir fel på alla datorer men man vet aldrig helt säkert
Då jag startar datorn så får jag upp ett fel meddelande om att en fil inte kan hittas (vilken vet jag inte).
Sen ibland då jag statar datorn så blir d grått och man ser inte Windows ikonen.
Jag funderar att formatera om hela datorn,d kanske hjälper
Om inget annat hjälper så prova med det.
jag hade smiley central men det funka bara på mejlen
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in