Viruz256 Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Max alltid... På alla spel och när ja surfar runder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 har den på ett steg åt höger vid mitten. (Vetefan varför nästan alla klagar på att jag har skitsnabbt och dom kan inte klicka nånstans ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Har mittimellan då jag tycker att för snabba bara blir störande, särskilt i spel som CS etc. då jag inte hinner titta runt på omgivningen utan att musen direkt gör så att man hamnar bakåt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Tycker att man ska prova med olika sensitivity, det är ju olika från person till person t.ex jag har min mus på högsta känslighet, andra kan tycka att det är för snabbt då dom inte är vana vid det. Så sätt den på vad som känns bäst för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag vill ha sensitivteten så att jag kan flytta muspekarn över hela skärmen utan att flytta handen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Det är en smaksak,dvs det man själv tycker känns bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Vad man än tar så vänjer man sig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Jag vill ha sensitivteten så att jag kan flytta muspekarn över hela skärmen utan att flytta handen :Psnabb.... :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Har alltid 1800 dpi på min mx518 Så snabbt ska det va -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Jag kör med den Logitech G9 och har den på snabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Jag har en vanlig Acer mus, på högsta speeden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.