Hoppa till innehåll

Kan Ej Starta Wow!


isMaNnen
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan! Jag startade datorn imorse. Direkt när jag vaknade så skulle jag stoppa igång WoW. Då upptäckte jag att min luncher alltid slogs av direkt. Så jag blev lite fundersam varför den slog av. Jag gick direkt till :/C/Program/world of warcraft och skulle starta WoW direkt via Wow.exe filen. När jag dubbel klickade på ikonen kom det här upp "Du kan inte komma åt den angivna enheten, sökvägen eller filen. Du har kanske inte rätt behörighet att komma åt objektet"

 

Jag är inne på admin användaren. Så varför får jag detta fel? Vill även påpeka att wow-europe.com inte funkar för mig. Den sänder mig till google fast om jag klickar på länken till WoW's hemsida så kommer den sidan kan inte visas.

 

Är detta någon keylogger jag har fått? (blir sur som f*n då) Tycker bara att det är konstigt att jag isåfall skulle ha fått en keylogger för jag går aldrig in på "konstiga" sidor eller länkar som skickas till mig. Men ifall det är en keylogger finns det något bra gratis program att söka igenom datorn med? För jag ahr bara "Telia säker surf" som virus skydd men dens virus scanner är ej så bra har jag hört.

 

Använde repair i wow mappen och när det var klart kom detta upp "Could not initialize storage. You may not have permission to write to the destination path"

 

Jag kan inte avinstallera spelet! Den säger att det redan är borta fast det ändå är kvar. Kan heller inte installera om det på något sätt.. Hjälp?

 

 

Tack i förhand

Ismannen

Redigerat av isMaNnen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Keyloggers snor bara lösenord, de krashar inte spelet för dig. Provat att använda Repair?

 

(Har ett liknande problem, nu imorse när jag försökte starta WoW så fick jag trojan alert av virusskyddet och då valde jag att rensa filen vilket slutade med att virusskyddet tog bort WoW.exe...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo jag vet att keyloggers tar lösenordet av en. Men tänkte om den gjorde något nu när den har fått informationen till hackern så blockerar viruset mig för att komma åt något. Bara en tanke..

 

Men jag håller på att reparera WoW nu och det är j*vla segt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, har hittat info om detta nu och det är ett falskt virus, Ditt account är inte i fara. Alla som använder sig av F-Secure får det här problemet och ta ABSOLUT INTE BORT WOW.EXE FÖR ATT SEDAN ANVÄNDA REPAIR!!! Jag gjorde det och nu är det helt kört. Om du också råkat göra det är det bara att sitta ner och vänta tills Blizz fixar det.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, har hittat info om detta nu och det är ett falskt virus, Ditt account är inte i fara. Alla som använder sig av F-Secure får det här problemet och ta ABSOLUT INTE BORT WOW.EXE FÖR ATT SEDAN ANVÄNDA REPAIR!!! Jag gjorde det och nu är det helt kört. Om du också råkat göra det är det bara att sitta ner och vänta tills Blizz fixar det.

Jag har F-secure tror jag och jag tänkte skaffa WoW så kommer jag inte att kunna spela detta underbara spel då?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, har hittat info om detta nu och det är ett falskt virus, Ditt account är inte i fara. Alla som använder sig av F-Secure får det här problemet och ta ABSOLUT INTE BORT WOW.EXE FÖR ATT SEDAN ANVÄNDA REPAIR!!! Jag gjorde det och nu är det helt kört. Om du också råkat göra det är det bara att sitta ner och vänta tills Blizz fixar det.

Jag har F-secure tror jag och jag tänkte skaffa WoW så kommer jag inte att kunna spela detta underbara spel då?

 

De har fixat det nu. Bara att reparera och sen ladda ner 1.1GB av patcher. ( Tar runt 5 timmar. ) Och sen funkar det.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, har hittat info om detta nu och det är ett falskt virus, Ditt account är inte i fara. Alla som använder sig av F-Secure får det här problemet och ta ABSOLUT INTE BORT WOW.EXE FÖR ATT SEDAN ANVÄNDA REPAIR!!! Jag gjorde det och nu är det helt kört. Om du också råkat göra det är det bara att sitta ner och vänta tills Blizz fixar det.

Jag har F-secure tror jag och jag tänkte skaffa WoW så kommer jag inte att kunna spela detta underbara spel då?

 

De har fixat det nu. Bara att reparera och sen ladda ner 1.1GB av patcher. ( Tar runt 5 timmar. ) Och sen funkar det.

 

Hur reparerar man?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...