Craix Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Skrivet 15 Augusti 2008 (redigerat) Tjena! När jag spelar tex Cs:s, Half-life 2, portal osv så saktas själva spelet ner i kanske 2-3 sekunder sen flyter det på kanske 10 sekunder. Sen så blir det så där igen. Jag har testat att installer om spelen med det funkar inte. Nån som har ett hum om vad det kan vara? Det värkar vara så på alla spel :S Redigerat 15 Augusti 2008 av Craix
Vitdom Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Skrivet 15 Augusti 2008 (redigerat) Brukar du ofta få något felmeddelande när du spelar spelen? Vad har du för grafikkort(och drivrutinsversion) och processor? Har du nyligen öppnat upp din dator? Låter det något annorlunda när detta händer ifrån din dator? Redigerat 15 Augusti 2008 av Vitdom
Craix Skrivet 15 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 15 Augusti 2008 Jag har helt ny dator och alla drivrutiner är installerade och datorn ska klara av dom spelen.
Vitdom Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Skrivet 15 Augusti 2008 Jag har helt ny dator och alla drivrutiner är installerade och datorn ska klara av dom spelen. Brukar du ofta få något felmeddelande när du spelar spelen? Vad har du för grafikkort(och drivrutinsversion) och processor? Har du nyligen öppnat upp din dator? Låter det något annorlunda när detta händer ifrån din dator?
Ceto Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Skrivet 15 Augusti 2008 Kan man få veta vad du har i din dator alltså dina komponenter. :)
Rekommendera inlägg