ja vilka ska komma då??? :gitarr:
Nya Karaktärer Till Nästa Super Smash Bros
<_<
riku från kingdom hearts^^
master chief
crash bandicot
niko från gta
↗ till inläggetStupid stupid boy! ...ja vilka ska komma då??? :gitarr:
HUR F*N SKA VI VETA DET!!!! DOM HAR JU INTE ÄNS BÖRJAT MED DET!!! iaf inte kommit så långt om dom börjat med det!
↗ till inläggetDet brukar vara nintendo karaktärer också.riku från kingdom hearts^^
master chief
crash bandicot
niko från gta
Det kommer väl inte ens komma till nintendo Wii??
↗ till inläggetnej men i fall dom skulle. klaga inte, det är faktist vilka du skulle vilja var med :angry:↗ till inläggetStupid stupid boy! ...ja vilka ska komma då??? :gitarr:
HUR F*N SKA VI VETA DET!!!! DOM HAR JU INTE ÄNS BÖRJAT MED DET!!! iaf inte kommit så långt om dom börjat med det!
Ray man kanske skulle kunna vara med. :rolleyes:
↗ till inläggetnej men i fall dom skulle. klaga inte, det är faktist vilka du skulle vilja var med :angry:↗ till inläggetja vilka ska komma då??? :gitarr:
Stupid stupid boy! ...
Ray man kanske skulle kunna vara med. :rolleyes:
Det var ju
OM det skulle komma så... Naruto! :D
↗ till inläggetOm du säger Naruto en gång till kommer jag personligen att skjuta alla som har gjort Naruto och spola ner deras datorer i toaletterna.OM det skulle komma så... Naruto! :D
En som jag skulle gärna vilja se är... Arthas Menethil lololol.
↗ till inläggetSom Human eller Death Knight?↗ till inläggetOm du säger Naruto en gång till kommer jag personligen att skjuta alla som har gjort Naruto och spola ner deras datorer i toaletterna.OM det skulle komma så... Naruto! :D
En som jag skulle gärna vilja se är... Arthas Menethil lololol.
Hur coolt vore det inte att lira en Pac Man eller James Bond? :) Fast inga av dem är ursprungligen från Nintendo :(
Eller typ Kalle anka :P
Men typ någon final fantasy karaktär ^^ sephiroth :rolleyes:
↗ till inläggetOm du säger Sephiroth en gång till kommer jag personligen att skjuta alla som har gjort Naruto och spola ner deras datorer i toaletterna.Eller typ Kalle anka :P
InFlame: Death Knight, vad tror du? :P
↗ till inlägget↗ till inläggetOm du säger Sephiroth en gång till kommer jag personligen att skjuta alla som har gjort Naruto och spola ner deras datorer i toaletterna.Eller typ Kalle anka :P
Jag förstår inte din aggresivitet. Ett spel som FF7 kan inte ha blivit grymt stort och populärt om det var dåligt. Jag tycker Sephiroth har en grym karaktär och tyckte därför han skulle platsa bra där!
Vadfan har de gjort dig?
↗ till inläggetVad har du emot Naruto..? :ph34r:↗ till inläggetOm du säger Sephiroth en gång till kommer jag personligen att skjuta alla som har gjort Naruto och spola ner deras datorer i toaletterna.Eller typ Kalle anka :P
Men det skulle vara kul om waluigi blev en spelbar karaktär :rolleyes:
↗ till inläggetIsåfall borde dem ta bort Wario.Men det skulle vara kul om waluigi blev en spelbar karaktär :rolleyes:
↗ till inlägget↗ till inläggetIsåfall borde dem ta bort Wario.Men det skulle vara kul om waluigi blev en spelbar karaktär :rolleyes:
Jag tycker inte alls om Wario så honom får de gärna ta bort. Fast tycker inte om waluigi heller för den delen :P
Jag tycker att waluigi och wario är coola
:cool: