Joakim är ju bäst :D
Älskar när han tar sitt gevär eller använder sina tekniska apparater från Jocke.
Joakim är ju bäst :D
Älskar när han tar sitt gevär eller använder sina tekniska apparater från Jocke.
Slutade med Kalle Anka på sommarlovet till 6:an, men det kan fortfarande vara kul att läsa ibland. :) Prenumererar på Herman hedning nu.
Jág LLäser Kalle Anka Hela tiden :D Favoriten Är Fortfarande Björnligan :D
Joakim von Anka tycker jag.
Och sen älskar jag verkligen hur han ser ut när det är Don Rosa som ritat :D
Typ allt som inte är gjort av Don Rosa eller Bárks är rätt värdelöst.
↗ till inläggetSlutade med Kalle Anka på sommarlovet till 6:an, men det kan fortfarande vara kul att läsa ibland. :) Prenumererar på Herman hedning nu.
han äger
ont: jag tycker kalle och joakim
Läser nog lite av tidningen när jag är hos min kusin (he's like über kalle-anka f*n)
Vem som är bäst i kalle anka är ju själva kalle :)
T.ex när han ska lära knattarna en läxa så blir han själv läxad på nått sätt :)
Jag älskar Kalle Anka. Läser en tidning innan jag lägger mig. ( alltså i sängen )
Favoritfigur: Knattarna
Favorittecknare : Don rosa och Marco Rota. Kan hända att Vicar kan rita bra ibland.
Favoritmanusist: Barks och Don Rosa.
FavoritSerie : När Don Rosa berättar om Von Ankas tid som guldgrävare i Klondike och Dawson. Historisk.
(Börjar lipa varje gång jag läser den.. ^^, )
roligt medlemsnummer du hade!
ont: nej läser inte längre, gjorde när jag var mindre
Har varit prenumerant sen 1996.
Musse och Kalle är ju favoriter men Knattarna och Långben är nog bäst.
Har prenumererat på Pocket väldigt länge också.
Marco Rota, Don rosa och Carl Barks är mina favorit tecknare.
Don Rosas berättelser om Joakim Von Ankas liv är kungliga, ska försöka skaffa samlingsböckerna.
Ja, han är ju jätte bra
joakim von anka
När jag var liten ja :D
Jag läser kalle anka väldigt ofta. Eller jag läser bara gamla. Hehe, den äldsta jag läst är 69 år! Men min favorit måste nog vara Stora Stygga Vargen!!! :D
Klart man läser Kalle! Ingen mer som gillar Folke Fiskmås?
Såklart Musse Pigg och Kalle Anka, dem är jätteroliga. Speciellt Kalle, han blir ofta arg och det är roligt. Musse är lite mer snyggare och han råkar ofta in i mysterier, och dem är spännande.
Kalle anka! Han är så skön!
↗ till inläggetDu blandar ihop Bamse med Kalle Anka & CoJag läser kalle anka väldigt ofta. Eller jag läser bara gamla. Hehe, den äldsta jag läst är 69 år! Men min favorit måste nog vara Stora Stygga Vargen!!! :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in