↗ till inläggetok, för om det släpptes i september i sverige så hade jag köpt detRock Band 2 släpps i September (2008). Sen när det kommer till europa vet man inte.
Rainbow Six Vegas 2 Vs Rock Band
↗ till inlägget1.inte såNär jag fyllde år den 17 augusti så fick jag sammanlagt 1000 kr.
På internet så vet jag att jag har råd med rainbow six vegas 2 men inte rock band!
Då undrar jag om jag ska köpa rainbow six vegas 2 på en gång eller vänta 2 månader så jag får råd med rockband!
Och jag vill hellst inte vänta så länge och blablabla...
Här är några fråger om dom spelen:
Rainbow six vegas 2:
1: Är spelet långt?
2: Är det bra co-op?
3: Är det bra singleplayer?
Rock Band:
1: Då jag ser på bilder på rock band så ser jag 1 gittar 1 mikrofon och 1 trumsett, ska det inte va 2 gittarrer som följer med?
2: Är det kul med trummor på det? (kommer spela trummor på det om jag köper det)
Tack på förhand
2.japp
3.ja
När man kör storyn på Rainbow Six Vegas 2, kan man köra 3 eller 2 personer (alltså som en riktig människa styr) som max?
↗ till inläggetjag tror det, typ upp till 4 tror jagNär man kör storyn på Rainbow Six Vegas 2, kan man köra 3 eller 2 personer (alltså som en riktig människa styr) som max?
↗ till inläggetman kan köra upp till fyra spelare online sen kan man köra 2 spelare split screenNär man kör storyn på Rainbow Six Vegas 2, kan man köra 3 eller 2 personer (alltså som en riktig människa styr) som max?