Layton Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Hej Moderatorerna! Jag har ett KLAGOMÅL :angry: Varför raderar ni alla inlägg?! Jag brukar vara inne på spelforumet i The Sims 2 och jag gjorde ett inlägg som jag brukade kolla på ibland. Två veckor senare var det borta!!! Är det NI som raderar dem eller? För inte så länge sedan gjorde jag ett inlägg som ni raderade eller vad som hände. Det FÖRSVANN iallafall! Det var ingen onödig tråd; Det handlade om hur man fick tvillingar och hur man bakade Cheesecake. Nu är det borta och någon annan har frågat exakt samma sak! Det är meningslöst att låta alla inlägg gå upp i rök! På vissa forum finns det jättemånga sidor på The Sims sidan finns det bara två! Vill ni förklara varför alla inlägg försvinner?! Hälsningar Gabriella!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 du har dina inställningar så, om ämnet är mer än 30 dagar gammalt så kan du itne se det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 det finns även sidor, 1-2-3 kolla på dem .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Tack för att du lägger skulden på oss (moderatorer) direkt utan att vi gjort något :) Över till ditt problem. http://img182.imageshack.us/img182/251/30874790vu5.jpg Och kan detta möjligtvis vara den tråden du pratar om? Jag gick bara in i din profil och kollade vilka trådar du tidigare gjort. http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1332351 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Tips: Skriv ner vad du skrev i tråden så slipper du gå in på internet varje gång. Vad du nu kan finna för nöje i detta. Tror du seriöst, i dina allra vildaste fantasier, att moderatorerna skulle sitta och slösa timmar vareviga dag på något så simpelt som att radera gamla inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 hon är bara 10 år så hon kanske inte vet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Ett bra tips är att om du trycker på start menyn och går in på anteckningar och skriver in det där istället och sparar det på skrivbordet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Oj förlåt... :( Jag tänkte inte på det men.... hörru Boffaroffe... Du kan ju bara säga: Det är inte vi som gör det är bara att trycka på inställningar och blablabla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Hörru Gabriella... Du kan ju bara säga: Varför blir det så här, vad är det som händer? Istället för att skylla på moderatorerna direkt. Låser tråden, då den är besvarad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg